Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Energie factuur?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Energie factuur?

Ik wilde gewoon vragen wat beste was maar blijkt dat ik hier een energie oorlog heb ontketend.
    En wat is het vergelijk hierbij, mijn vrouw en Electrabel ???????

Voor mijn part mag hier ook slotje op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Natuurlijk niet jong, doe maar, als blijkt dat je vrouw je in het verleden twintig jaar heeft bedrogen,
      zal je ze dan ook ontvangen met een kus als ze je vanalles belooft... ???
      Elke situatie zal wel anders zijn Geert. Ik kan enkel bevestigen wat mijn verbruik betreft. Ik heb het hier over mijn praktijkadres waar ik niet woon en waar ik het tweevoudig tarief heb met uitsluitend nacht. Ik heb er elektrische verwarming. Ik zal ook eens vragen aan mijn vrouw als ze mij al heeft bedrogen... misschien verdient ze wel een kus... Of wie weet denkt ze dat ik een dommerik ben.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
        Ik wilde gewoon vragen wat beste was maar blijkt dat ik hier een energie oorlog heb ontketend.
        En wat is het vergelijk hierbij, mijn vrouw en Electrabel ???????
        Neem dat niet verkeerd op hé Bompie.

Ik bedoel maar dat er nog altijd mensen zijn (zoals ik) die als ze gedurende jaren bedot zijn geweest
        door iets of iemand, daar niets meer mee te maken willen hebben, gewoon uit principe.

Electrabel is in mijn ogen een deugnieten bende, en dan mogen ze nog de helft goedkoper worden,
        hier komen die nooit meer binnen.

Neem nu het voorbeeld met die kerncentrales, belachelijk wat die mannen ons allemaal proberen wijs te maken,
        en die bende domme politiekers lopen daar allemaal in manman wat een bende dommekl*ten.

En dat allemaal omdat daar een bende dikkenekken veel geld verdienen om op hun dikke reet te blijven zitten, schandalig is dat.

Comment

Zwijg mij van de kerncentrale he ben daar eens met mijn kilkken en klakken buiten gesmeten door de seccuretie.
          Kabeltjes trekken van doel 4 naar 3 in de kelders met een sigaret in de mond,
          was net of Doel was bijna ontploft door mij zo een vertoon van macht

Weet wel dat ze achter onze rug gesjoemeld hebben maar ik beticht hun niet maar wel onze polletiekers die dit jarenlang door de vingers liet gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Neem dat niet verkeerd op hé Bompie.

Ik bedoel maar dat er nog altijd mensen zijn (zoals ik) die als ze gedurende jaren bedot zijn geweest
            door iets of iemand, daar niets meer mee te maken willen hebben, gewoon uit principe.

Electrabel is in mijn ogen een deugnieten bende, en dan mogen ze nog de helft goedkoper worden,
            hier komen die nooit meer binnen.

Neem nu het voorbeeld met die kerncentrales, belachelijk wat die mannen ons allemaal proberen wijs te maken,
            en die bende domme politiekers lopen daar allemaal in manman wat een bende dommekl*ten.

En dat allemaal omdat daar een bende dikkenekken veel geld verdienen om op hun dikke reet te blijven zitten, schandalig is dat.
            Maar alé, er is er toch enen die de stok in het hoenderhok heeft gesmeten, met name ene welbespraakte Oostendenaar: "get haat geel hoed met mij, madame la Marquise"
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Na enkele reacties te lezen begrijp ik dat het om Electrabel gaat?
              Wel, ENI (ex Nuon) stuurt een gelijkaardige brief. Men stelt voor om de energieprijs voor 3 jaar vast te houden. Klint niet slecht hè: als de prijs stijgt op de markt, dan blijft jouw prijs toch gelijk. Keerzijde: als de marktprijs daalt, dan daalt jouw prijs niet. Ik wil dat dus niet hè. Wees er maar zeker van dat de leverancier in zo'n geval een 'verzekering' inbouwt, en dus een groter deel van het risico bij de klant legt.
              Ik heb ook de vergelijking gemaakt met VREG.BE maar de verschillen zijn voor mij niet groot: € 20 op jaarbasis. Denk dat ik voor FLEX formule kies en blijf waar ik ben.

mvg
              Filip

Comment

heb deze brief ook gehad.
                maar na het volgende te lezen begin ik toch te twijfelen.

heb al steeds ondervonden dat als me iets veranderd, men steeds bedrogen uitkomt.

grts
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

Comment

Ik heb mee gedaan aan dat spelletje van Luminus. Zie maar op hun site.
                  Je moet wel klant zijn...
                  Heb dan toch maar 100KwH gewonnen of 300 uren gratis tv kijken
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Working...
                  X