Iedereen weet, als je iets bij Coolblue besteld, heb je dat de volgende dag.(100%)
Ik heb al veel besteld.
Maar al er iets verkeerd gaat ligt dat aan bpost.
Dat heb ik vandaag al mogen meemaken voor de 2de maal.
De eerste keer liet ik de postbode stoppen en vroeg waar mijn pakje was.
"ik heb het niet bij Mr."
Kan je me de nummer van de postmeester geven van Hasselt. Geen probleem.
Ik bel, krijg 'n Mv. aan de lijn, die me binnen 10 minuten kon zeggen dat het verkeerd bedeeld was.
Mijn pakje lag in Houthalen en ik woon Kuringen.
We zullen uw pakje vanaf 14h00 laten overkomen in ons postkantoor.
Waarop ik zei "ik betaal dat het aan mijn voordeur vandaag geleverd word.
Ook geen probleem..."Dan zal het iets later worden en we bezorgen je dat om 16h00.
Heel vriendelijk aan telefoon en pakje werd idd rond dat uur gebracht.
Nu vandaag hetzelfde probleem.
Ik zie de camionette van bpost voorbij rijden en daarna komt die terug voor de andere kant. Maar noppes.
'n uur later zie ik weer 'n wagen voorbij rijden, maar nog steeds geen pakje.
Ik wacht tot 14h30 en ik bel naar de post via hun call-center 022 012345.
De menu's doorworstelen en daarna 'n medewerkster.
Waar is mijn pakje ?
Volgens mijn tracking code wordt dat vandaag geleverd, maar het zou van Zonhoven komen?
Ze zocht het op en bij haar stond dat dit morgen word geleverd.
Dat klopt dan ook voor geen meter
Nu vroeg ik haar of ze de post van Hasselt kon bellen omdat ze me de eerste keer ook snel hadden geholpen.
"Dat kan ik niet, maar ik zal 'm mail sturen naar Zonhoven" ?
Het bleef daarbij en rondjes draaien na aandringen had geen nut.
Het zal voor morgen zijn PUNT
Ik bel 10 minuten later terug omdat ik de enquete over dienstverlening had overgeslagen. Daar wou ik nu wel eens aan meedoen.
Krijg ik iemand anders aan de lijn en die wist me precies te zeggen dat mijn vorig gesprek was geregeld met haar collega.
"Mijn collega heeft precies gedaan wat u gevraagd heeft Mr."
Neenee...ze heeft gedaan wat ze wsn moest doen, maar niet wat ik vroeg.
"Ze heeft meer gedaan dan ze moest doen, want die mail moest ze ook niet sturen" was het antwoord.
Het is al goed, zei ik....ik wacht op de enquete.
Prettige dag Mr....tut...tut...tut.
Dat is nu beurs genoteerd....amaai
Iedereen die iemand "off the record" aan spreekt die bij bpost werkt, klagen de stenen uit de grond.
Je mag blij zijn als je 'n vaste postbode hebt. Want die jongere komen nog 2 uur later.
Onlangs verwachte ik ook 'n pakketje. Ik zag 2 maal op enaf door de straat rijden.
De 2de maal belt hij bij me aan. Ik zei: was je me vergeten?
"oh nee hoor, ik bedeel eerst de brieven en daarna doe ik de pakjes
"
Wat 'n planning of logistiek.
Ik heb al veel besteld.
Maar al er iets verkeerd gaat ligt dat aan bpost.
Dat heb ik vandaag al mogen meemaken voor de 2de maal.
De eerste keer liet ik de postbode stoppen en vroeg waar mijn pakje was.
"ik heb het niet bij Mr."
Kan je me de nummer van de postmeester geven van Hasselt. Geen probleem.
Ik bel, krijg 'n Mv. aan de lijn, die me binnen 10 minuten kon zeggen dat het verkeerd bedeeld was.
Mijn pakje lag in Houthalen en ik woon Kuringen.
We zullen uw pakje vanaf 14h00 laten overkomen in ons postkantoor.
Waarop ik zei "ik betaal dat het aan mijn voordeur vandaag geleverd word.
Ook geen probleem..."Dan zal het iets later worden en we bezorgen je dat om 16h00.
Heel vriendelijk aan telefoon en pakje werd idd rond dat uur gebracht.
Nu vandaag hetzelfde probleem.
Ik zie de camionette van bpost voorbij rijden en daarna komt die terug voor de andere kant. Maar noppes.
'n uur later zie ik weer 'n wagen voorbij rijden, maar nog steeds geen pakje.
Ik wacht tot 14h30 en ik bel naar de post via hun call-center 022 012345.
De menu's doorworstelen en daarna 'n medewerkster.
Waar is mijn pakje ?
Volgens mijn tracking code wordt dat vandaag geleverd, maar het zou van Zonhoven komen?
Ze zocht het op en bij haar stond dat dit morgen word geleverd.
Dat klopt dan ook voor geen meter

Nu vroeg ik haar of ze de post van Hasselt kon bellen omdat ze me de eerste keer ook snel hadden geholpen.
"Dat kan ik niet, maar ik zal 'm mail sturen naar Zonhoven" ?
Het bleef daarbij en rondjes draaien na aandringen had geen nut.
Het zal voor morgen zijn PUNT
Ik bel 10 minuten later terug omdat ik de enquete over dienstverlening had overgeslagen. Daar wou ik nu wel eens aan meedoen.
Krijg ik iemand anders aan de lijn en die wist me precies te zeggen dat mijn vorig gesprek was geregeld met haar collega.
"Mijn collega heeft precies gedaan wat u gevraagd heeft Mr."
Neenee...ze heeft gedaan wat ze wsn moest doen, maar niet wat ik vroeg.
"Ze heeft meer gedaan dan ze moest doen, want die mail moest ze ook niet sturen" was het antwoord.
Het is al goed, zei ik....ik wacht op de enquete.
Prettige dag Mr....tut...tut...tut.
Dat is nu beurs genoteerd....amaai
Iedereen die iemand "off the record" aan spreekt die bij bpost werkt, klagen de stenen uit de grond.
Je mag blij zijn als je 'n vaste postbode hebt. Want die jongere komen nog 2 uur later.
Onlangs verwachte ik ook 'n pakketje. Ik zag 2 maal op enaf door de straat rijden.
De 2de maal belt hij bij me aan. Ik zei: was je me vergeten?
"oh nee hoor, ik bedeel eerst de brieven en daarna doe ik de pakjes

Wat 'n planning of logistiek.

Comment