Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    De goedkope Basic shake is blijkbaar verdwenen...
    inderdaad, met deze nieuwe formule ga ik meer moeten betalen
    voor evenveel download volume, iets hogere theoretische snelheid die je in 99.9% van de tijd niet ondervind omdat de site's waarop je surft die snellere snelheid niet ondersteunen
    easy money weeral eens voor telenet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Voorlopig wordt je dus niks opgedrongen.
      UPDATE: en hier de prijzen: http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa
      oh jawel, dat wordt wel opgedrongen
      copy paste van hun site

je moet eens kijken bij nog vragen:

Mijn abonnement wordt automatisch aangepast naar Whop/Whoppa. Wat als ik dat niet wil?

Bij de lancering van Whop en Whoppa wilden we ook onze bestaande klanten laten genieten van het nieuwe en betere abonnement.

Je internetabonnement wordt beter.
      Je betaalt in totaal evenveel.

Daarom zetten we onze bestaande klanten automatisch over. Het is dus niet mogelijk om je huidige Shake te behouden. Maar wees gerust: met onze Alles-in-één formule geniet je van het beste van Telenet tegen de beste prijs!

Comment

Als je niks meer of minder moet betalen, en ze geven meer (Fibernet naar Whoppa), dan mogen ze klanten toch overzetten.

In jouw geval denk ik dat ze contact zullen opnemen.
        Misschien kan je nog steeds de basiscomponenten apart nemen, ofwel kan je opzeggen (dat recht heb je altijd als de prijs stijgt).
        Of ze maken er nog een mini whoppie bij?

Ik kom met 100 GB per maand niet toe, dus neem ik het volledige pakket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
          oh jawel, dat wordt wel opgedrongen
          copy paste van hun site

je moet eens kijken bij nog vragen:

Mijn abonnement wordt automatisch aangepast naar Whop/Whoppa. Wat als ik dat niet wil?

Bij de lancering van Whop en Whoppa wilden we ook onze bestaande klanten laten genieten van het nieuwe en betere abonnement.

Je internetabonnement wordt beter.
          Je betaalt in totaal evenveel.

Daarom zetten we onze bestaande klanten automatisch over. Het is dus niet mogelijk om je huidige Shake te behouden. Maar wees gerust: met onze Alles-in-één formule geniet je van het beste van Telenet tegen de beste prijs!
          OK, dit gemist wegens een Business account. Als inderdaad de prijs dezelfde blijft dan kan men inderdaad aanpassen.

Comment

Floppa
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Wel... niet goedkoper, maar wel speed x2.

Eigenlijk dus weer veel bla bla, maar weinig boem boem.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Floppa
                Inderdaad ...

Nu word je verplicht om een vaste lijn erbij te nemen en dat wil ik dus niet. Ik ga eens een kijkje nemen bij Belgacom.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  inderdaad, met deze nieuwe formule ga ik meer moeten betalen
                  voor evenveel download volume, iets hogere theoretische snelheid die je in 99.9% van de tijd niet ondervind omdat de site's waarop je surft die snellere snelheid niet ondersteunen
                  easy money weeral eens voor telenet.
                  De Basic Shake kost evenveel als de whop, de kleinere formule dan de 'whoppa'.
                  Je krijgt een dubbele snelheid en je betaald niets extra.. Het kabelabo zit enkel nu in de prijs ingerekend, wat ze vroeger exclusief deden. Daar zit het prijsverschil, maar dat betaal je nu toch ook al.

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                  Inderdaad ...

Nu word je verplicht om een vaste lijn erbij te nemen en dat wil ik dus niet. Ik ga eens een kijkje nemen bij Belgacom.
                  Je wordt niet verplicht om een vaste lijn te nemen. De all-in-one formules bestaan al een eeuwigheid. Je blijft dus gewoon je huidige diensten behouden als je geen vaste lijn wil. Een kijkje op de Telenet website geeft al genoeg informatie om daar achter te komen.
                  Met vriendelijke groet,
                  Caltson
                  Sander Photography Official website

Comment

pfff... wat een prijzen... Ik betaal 35€ voor een ongelimiteerde download VDSL2 bij scarlet en 10€ bij TV vlaanderen voor TV... Waarom moet dat bij Telenet 70€ kosten?
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      pfff... wat een prijzen... Ik betaal 35€ voor een ongelimiteerde download VDSL2 bij scarlet en 10€ bij TV vlaanderen voor TV... Waarom moet dat bij Telenet 70€ kosten?
                      Yep, hier hetzelfde. Ik ga geen 70 eur betalen + mijn telefoon rekening is maandelijks niet hoger dan 12-15 eur.
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        Heeft er iemand je verplicht om over te stappen?

Wat je wel vergeet is dat er net iets meer zit in die 70€:
                        - sneller internet
                        - je moet geen materiaal kopen (en regelmatig vervangen), en daar hoor ik andere TV vlaanderen klanten toch wel over klagen.
                        - een vaste telefoonlijn waarmee je toch heel wat gratis kan bellen
                        - gebruik van homespots
                        - geen schotel tegen mijn gevel

Als je dat niet nodig hebt, dan is Scarlet voor jou de beste oplossing. Voor mij met studenten in huis die soms een uurtje aan telefoon hangen, en die homespots gebruiken is telenet interessanter.

Comment

Inderdaad ...

Je wordt helemaal tot niets verplicht Alex, ze hebben duidelijk gezegd dat alles ook nog appart te verkrijgen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
                            De Basic Shake kost evenveel als de whop, de kleinere formule dan de 'whoppa'.
                            Je krijgt een dubbele snelheid en je betaald niets extra.. Het kabelabo zit enkel nu in de prijs ingerekend, wat ze vroeger exclusief deden.
                            Inderdaad, en mooi meegenomen als je reeds Telenet klant bent.
                            Dat van dat kabelabo, ik dacht dat dat reeds overal zo was, blijkbaar niet dus, in ieder geval, hier wordt het kabelnetwerk beheerd en onderhouden
                            door Infrax, en hier zit het kabelabonement reeds sinds vele jaren in de prijs ingerekend.
                            Als ik dat hier allemaal lees, worden er hier weer veel appels met peren vergeleken.

Comment

Bij belgacom heb ik voor 44€ internet + digitale tv (+ 50mb mobiel). Kabel hoef je niet te betalen blijkbaar. Een vergelijkbare formule bij telenet (vaste lijn ipv mobiel) kost 61€. Voor mij is dit heel duidelijk, of ik heb iets over het hoofd gezien.
                              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Bij belgacom heb ik voor 44€ internet + digitale tv (+ 50mb mobiel). Kabel hoef je niet te betalen blijkbaar. Een vergelijkbare formule bij telenet (vaste lijn ipv mobiel) kost 61€. Voor mij is dit heel duidelijk, of ik heb iets over het hoofd gezien.
                                Dan moet je echt bij Belgacom blijven, zeker als je tevreden bent.

Laat ons hopen dat er wat mensen overstappen omdat het aanbod niet bij hen past, dan voelen beide spelers de concurrentie en gaan ze daar ook op letten.
                                We hebben dat duidelijk gezien bij Electrabel. Die hebben hun prijzen pas marktconform gemaakt toen ze echt klanten verloren.

Als je vergelijkt, dan moet je natuurlijk correct vergelijken, voor de dingen die je belangrijk vindt! Als jij geen boodschap hebt aan ongelimiteerd internet, dan moet je bij Telenet al naar het kleiner pakket gaan kijken.

Comment

Working...
                                X