Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik verwacht een aanbod dat Netflix minder interessant kan maken.
Toegang tot een film en serie bibliotheek aan een aanvaarbaar extra bedrag.
Wat me meer interesseert is je data gebruiken in het buitenland zonder extra te betalen...
Ik denk dat vandaag weinig mensen zitten te wachten op meer volume of snelheid in hun klassiek internet pakket.
Misschien zit er wel een gezinsformule Internet/GSM/data aan te komen.
1 ABO en iedereen belt (bijna) gratis naar elkaar...
Zou dit niet een persconferentie kunnen zijn om hun CI+ kaartje in het daglicht te zetten?
Het is toch vanaf vandaag dat deze verkrijgbaar gaan zijn, als ik mij niet vergis.
UPDATE: Oeps, ik had te vroeg gesproken. Ik had beter even naar Facebook gegaan, blijkbaar gaan ze de shakes onderhanden nemen. Hopelijk wordt het wat goedkoper, want ik betaal al meer dan genoeg.
Ik verwacht een aanbod dat Netflix minder interessant kan maken.
Toegang tot een film en serie bibliotheek aan een aanvaarbaar extra bedrag.
Wat me meer interesseert is je data gebruiken in het buitenland zonder extra te betalen...
Ik denk dat vandaag weinig mensen zitten te wachten op meer volume of snelheid in hun klassiek internet pakket.
Misschien zit er wel een gezinsformule Internet/GSM/data aan te komen.
1 ABO en iedereen belt (bijna) gratis naar elkaar...
Ik wel.
"Whoppa' moet 63,5 euro kosten, 'Whop' 53,25 euro.
Daar moet wel nog de huur van een settop-box bijgeteld worden.
Voor de HD Digicorder betaal je maandelijks nog eens 8,20 euro (die heb ik NIET). Huidige klanten zullen binnenkort gepersonaliseerd advies krijgen om over te stappen naar de nieuwe bundels."
Feit is inderdaad dat de grens tussen telefoon, internet en TV aan het vervagen is, dus spreken ze van een "beleving".
Ach, ik krijg nog wat meer snelheid voor mijn centen, en kan wat meer met Yelo.
Als de Whop niet was begrensd tot 100 GB had ik waarschijnlijk een downgrade gevraagd.
Het verschil tussen 60 en 120 Mbps zal ik in de praktijk toch amper merken.
Maar er moeten toch mensen zijn die nu minder gaan betalen.
Als je de snelste Shake had, dan moet Whoppa nu minder kosten.
Comment