Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag hulp bij Internet kaartje in Frankrijk.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Graag hulp bij Internet kaartje in Frankrijk.

Dan toch maar hulp vragen.
    Ik heb een Ipad 4 Wifi-Cellular. Tablet gaat 3 weken mee naar Frankrijk. Wil/moet eigenlijk wel (door omstandigheden) goed bereikbaar zijn en dingen kunnen volgen.
    Nu heb ik begrepen dat ik het beste een Sim kaartje of een Mifi met Simkaart in Frankrijk kan kopen. Maar om eerlijk te zijn, ik ben al twee dagen aan het snuffelen op de site van Orange maar ik begrijp er steeds minder van, zie werkelijk door de bomen het bos niet meer...komt natuurlijk door mijn gebrekkig aan Frans.
    Kunnen jullie me aub tips geven welke koop ik het beste kan doen.
    Kaartje hoeft maar 3 weken mee te gaan, moet evt. op te laden zijn met Visa of een nieuwe kopen in een winkel daar. Mag wel een behoorlijk data te goed op komen.
    Het hoeft natuurlijk niet perse Orange te zijn maar het moet wel een goed dekking hebben.

Re: Graag hulp bij Internet kaartje in Frankrijk.

Beste,
    kijk eens op deze link speciaal voor Belgen die op vakantie gaan in Frankrijk.

https://www.colruytmobile.be/colruytmobile/nl/home

Comment

Bij Orange

Let op : Is er wel goede 3G ontvangst op je lokatie ?

Vandaag de dag is er op veel plaatsten ook gratis WiFi.

En zoals hierboven gezegd, ik zou zeker eens informeren in een winkel van COLRUYT
      Last edited by Grupello; 22 juni 2013, 19:40.

Comment

je kan op je bestemming eerst kijken of je met wifi voldoende bereikbaar bent. Indien niet kan je nog altijd een kaartje ter plaatse kopen voor je tablet.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          je kan op je bestemming eerst kijken of je met wifi voldoende bereikbaar bent. Indien niet kan je nog altijd een kaartje ter plaatse kopen voor je tablet.
          Inderdaad, goed idee !

Ik was onlangs een paar dagen in Wenen en had in de luchthaven een data simkaart van 1 G gekocht voor 10 €…... maar bijna niet gebruikt. Overal vlot Free WiFi.......

Comment

Op camping war we zijn is wel Wifi maar niet al te best als je op het terras gaan zitten schijnt het beter te zijn.
            Zal wel eens gaan kijken dan bij Colruyt voor een geschikt kaartje.
            Dank voor info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
              Op camping war we zijn is wel Wifi maar niet al te best als je op het terras gaan zitten schijnt het beter te zijn.
              Zal wel eens gaan kijken dan bij Colruyt voor een geschikt kaartje.
              Dank voor info
              Probeer toch maar eens te weten te komen wat het 3G bereik is op de camping.

Comment

Overal in de postkantoren in Frankijk of in een Orange-winkel (zitten tegenwoordig beetje overal in de steden) kan je goedkoop een kaartje halen.
                Ik kijk vandaag even na hoeveel het juist kost!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
                X