Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht Facebook op mijn Iphone.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bericht Facebook op mijn Iphone.

Gisteren krijg ik een bericht op mijn Iphone, een getal van zes cijfers

dus: ****** est votre code de confirmation Facebook.

Daarna was ik uitgelogd op Facebook, maar alleen op mijn Iphone, niet op computer,
    gewoon terug mijn oude wachtwoord ingeven en het spel werkte terug, weet iemand waarom
    ze deze cijfercode doorsturen ? En wat je daar eventueel mee moet doen ?

Re: Bericht Facebook op mijn Iphone.

Gisterenavond toch ook weer een ongebruikelijk bericht binnengekregen van 'Facebook'. Dit is nu de tweede keer in een week tijd.
    Er is zogezegd door een onbekende geprobeerd in te loggen op mijn pagina. De email bevat steeds de link om zogezegd daarmee je gegevens te controleren. Ik ga daar uiteraard niet op en probeer wel dan langs de gewone weg terug op mijn facebookpagina te gaan. Dat lukt dan ook.
    Op mijn privé werk ik met een MacBookPro, terwijl op mijn praktijk met een PC. Mijn emailadressen zijn uiteraard verschillend en bovendien bij een andere provider. Is dit nu de reden, of heeft het te maken met het sofwaresysteem (Mac/PC). In de meldingen staat telkens dat mijn facebookpagina is benadert met een Mac.
    In de accountinstellingen van facebook staan nochtans mijn beide emailadressen waarvan dat van mijn PC als primair is aangeduid.
    Deze berichten heb ik eerder nooit gekregen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Mischien heeft het daarmee te maken, maar de dag ervoor heb ik via de App Store een update binnen gekregen.
      en ik ga hier ook met een drietal verschillende toestellen op FB.

Comment

Ik heb dat bericht ook gekregen op mijn android. Ze vroegen me of ik mijn telefoonnummer wou koppelen aan mijn account. Lijkt me wel interessant indien mijn account ooit gehackt wordt. Ik kreeg de sms wel binnen, maar de code bevestigen liep mis. Achteraf kreeg ik dezelfde vraag op mijn pc. Daar werkte het wel.

Comment

Working...
        X