Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje welke fiets ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vraagje welke fiets ?

    Om geen rugpijn te krijgen moet ik regelmatig fietsen. Dat doe ik meestal met de racefiets. Mijn gebogen zit is bijna hetzelfde op de mountainbike - dus met recht stuur.
    Ik moet enkel oppassen als ik kracht zet, om dan niet te sterk aan het stuur te trekken via de rug. Dan loopt het wel eens fout.
    Race = 28" wielen, MTB = 26" wielen maar met hoge bracket. Ik kan beter met de voet aan de grond bij de racefiets.
    Ergo: stap binnen bij een goede fietshandelaar die eerst jouw maten neemt. En inderdaad zeker een proefritje maken, je merkt snel of je goed zit.

    Comment


    • #17
      Re: Vraagje welke fiets ?

      Volgens mij is het zeker de moeite om 's naar ligfietsen te kijken. Ik ken mensen met een slechte rug die enkel op een ligfiets kunnen fietsen. Natuurlijk is dat voor jou geen garantie, maar het kan wel een mogelijkheid zijn. Er zijn trouwens vele soorten ligfietsen, dus testen is zeker een goed idee.
      http://www.myricreaties.be

      Comment


      • #18
        Re: Vraagje welke fiets ?

        Iedereen bedankt voor de uitgebreide reacties !
        En uiteraard stap ik eerst naar een deftige fietsenzaak om te laten opmeten en testen, maar wilde toch ook even de reacties/ervaringen horen van andere mensen.

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X