straffen tiep. KLIK
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Robot man.
Collapse
X
-
-
Re: Robot man.
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht't Is niet te geloven
Walter
- de scene waar zijn hoofd bijna Dante gewijs op zijn handen ligt door een prima optische illusie
- de Matrix scene waar hij bij het ontwijken van kogels plat op de rug ligt en dan zo weer rechtstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtTwee scenes die me bijblijven:
- de scene waar zijn hoofd bijna Dante gewijs op zijn handen ligt door een prima optische illusie
- de Matrix scene waar hij bij het ontwijken van kogels plat op de rug ligt en dan zo weer rechtstaat
WalterD850
Comment
-
-
Wie komt mij bezoeken in het hospitaal ???
Heb dat ook eens geprobeerd en resultaat is dat ik
een gebroken nek heb
mijn kruisbanden aan de knie af zijn
men polsen gebroken
En mijne rug
Tot de conclusie gekomen dat ik van vlees en bloed ben met wat kraakbeen en niet van plastiek :clow:
RESPECT wat dat kereltje kan heb er al een keer of 5 naar gekeken en elke keer valt mijn kin dieper en mijn mond verder open
PS mijn kaak is ook al uit de kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJRICKY Bekijk berichtheb 't idd ook 5 x gezien
de "drop head" kan ook een magic trick zijn hoor mannen
dan nog , alles perfectooo uitgevoerd, hoedje af
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtIk denk niet dat je hem zal moeten behandelen omdat hij moeilijk recht kan Pol.
Dat rechtkomen van op zijn rug, niet normaal, het lijkt of de wet van de zwaartekracht
hier buiten spel is gezet.......
Het spierstelsel van de man moet bijzonder ontwikkeld zijn, om nog maar te zwijgen over de laxiteit van zijn gewrichten.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
Comment