Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische blootlopers in Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgische blootlopers in Leuven

Tot zover de mededeling dat er blootlopers waren in Leuven....
    Terug over naar de waterzuiveringsinstallaties voor het Noordzeewater...
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      In Narbonne Zuid-Frankrijk kwam een open riool pal op de grens van het naturistenstrand de zee in. Het strand lag vol met rotzooi: plastic flessen; pallets tot raamkozijnen aan toe.
      Ook aan de Costa Blanes loosde het riool ongezuiverd direct op zee vlakbij de stranden. Voor ons was dat aanleiding die 'badplaatsen' te meiden. Deze ervaringen zijn meer dan tien jaar oud, of het verbeterd is weet ik niet.
      Je kan nog steeds dezelfde situaties zien hoor te zuid-Frankrijk, rioolwater loopt er nog steeds de azuurblauwe Middellandse zee in... KLIK

Was gisterenavond op één te bekijken, aflevering 2/3, zeer zeker de moeite maar tegelijk ook beangstigend en deprimerend:
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        In Narbonne Zuid-Frankrijk kwam een open riool pal op de grens van het naturistenstrand de zee in. Het strand lag vol met rotzooi: plastic flessen; pallets tot raamkozijnen aan toe.
        Ook aan de Costa Blanes loosde het riool ongezuiverd direct op zee vlakbij de stranden. Voor ons was dat aanleiding die 'badplaatsen' te meiden. Deze ervaringen zijn meer dan tien jaar oud, of het verbeterd is weet ik niet.
        Een paar blote borsten gezien en al helemaal van de kaart geveegd. Je kan die plaatsen beter mijden met al die meiden.

Costa Blanes heb ik nog nooit van gehoord. Er is wel een stad die Blanes heet, maar die ligt aan de Costa Brava. Blanes is samen met Lloret de Mar bekend als een open riool voor cheapos. Overigens bestaat er in Lloret al 5 jaar een GAS-boete voor het kotsen op de openbare weg, en voor het kapotsmijten van bierflesjes (vooral Heineken)
        Last edited by notex; 17 juni 2013, 00:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Wat eens te meer bewijst dat we die 3 naakte meiden al lang vergeten zijn, en dat er belangrijker dingen op de wereld zijn zoals bijvoorbeeld het recht op proper
          (drink)water.
          Overigens waren er vandaag meer dan 200 naakte zwemmers tegelijkertijd in het ongezonde heldere zeewater van het lokale naaktstrand. Niet vanwege enige recordpoging, maar vermoedelijk omdat het vanmiddag 36° was en omdat je voetzolen verbrandden als je over het zand liep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            ..... en omdat je voetzolen verbrandden als je over het zand liep.
            zeker en reden om geheel uit de kleren te gaan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Inderdaad doudeke gij zijt onnozel en ik ook maar trek het u niet aan en vermaak u
              Ik heb hier al goed gelachen voor mijn lidgeld en ik heb onmiddellijk mijn abonnement
              op Pallietertje opgezegd
              groetjes aan al wie plezant is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert38 Bekijk bericht
                Inderdaad doudeke gij zijt onnozel en ik ook maar trek het u niet aan en vermaak u
                Ik heb hier al goed gelachen voor mijn lidgeld en ik heb onmiddellijk mijn abonnement
                op Pallietertje opgezegd
                groetjes aan al wie plezant is
                Van een reclamestunt in Leuven naar een werelrecord naaktzwemmen en erwtensoep in de Noordzee, vervuilde naturistenstranden in Frankrijk, ontziltingsinstallaties en GAS-boetes in Spanje, welk tijdschrift of nieuwszender is zo veelzijdig als de Chit Chat van BD ?.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht

Waar is datte ? Naast het nudistenstrand in Bredene ?????

Comment

Working...
                  X