Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk om zo eens te scrollen wat ze draaiden toen ik 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 ,21,22,23,24,25,26,27 en toen trouwde ik en was het om zeep
Geen tijd meer om muziek te beluisteren achter 27 der moest er brood op de plank komen om de plaatjes te kunnen kopen
Tip, maar je zal het waarschijnlijk wel gezien hebben Pol, als je rechtsonder op "vernieuw speellijst" klikt,
krijg je daar telkens een nieuwe lijst nummers uit dat jaar.
Tip, maar je zal het waarschijnlijk wel gezien hebben Pol, als je rechtsonder op "vernieuw speellijst" klikt,
krijg je daar telkens een nieuwe lijst nummers uit dat jaar.
Had ik uiteraard gezien Geert, anders waren er wel wat te weinig om representatief te zijn.
Re: Wil U muziek terug horen van toen U 16 was....
Mijn jaar is '88 maar mijn vookeur gaat uit naar '82 - '84 - '85 en '90. Er staat een hoop brol tussen, maar toch wel eens leuk om weer te zien wat er toen op de radio was.
Re: Wil U muziek terug horen van toen U 16 was....
tja..ik heb het geluk gehad, dat er rond de tijd dat ik 16 was de beste muziek ooit is gemaakt.
daarna is men er alleen maar op voort gaan borduren.
grt,bouk.
Comment