Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische blootlopers in Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgische blootlopers in Leuven

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    1. Ik zei toch: "...dit is iets anders..."
    2. Ik had veel liever dat die verschillende geaardheden er niet waren en waarom?
    - al die aandacht was dan niet nodig.
    - geen gezever in de media vrijwel wekelijks.
    - vooral véél geen onnodig leed bij de betrokken.
    Beetje kort door de bocht nu hoor Theo want ik had veel liever dat die verschillende politieke partijen/ministers er niet waren en waarom?
    • al die aandacht was dan niet nodig
    • geen gezever in de media vrijwel DAGELIJKS meerdere keren
    • vooral geen onnodig geld verkwisten aan verkiezingscampagnes etc.

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Beetje kort door de bocht nu hoor Theo want ik had veel liever dat die verschillende politieke partijen/ministers er niet waren en waarom?
      • al die aandacht was dan niet nodig
      • geen gezever in de media vrijwel DAGELIJKS meerdere keren
      • vooral geen onnodig geld verkwisten aan verkiezingscampagnes etc.

Kirsten; voorlopig is de weg (naar), het doel
      Thomas van Aquino heeft alles bedorven
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

[QUOTE=Eenbes;3897846]..
        In Nederland zouden de omstanders niet met open mond dat mooie vlees nastaren, maar eerder vragen om op de koffie te komen[QUOTE].

klopt, we gaan dit weekend het wereldrecord naakt zwemmen verbeteren.
        de bedoeling is om met meer dan 413 naakte mensen de zee in te duiken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
          Naar mei 68 misschien?
          Ge bedoelt waarschijnlijk 1968 ? van 68 heb ik helaas geen weet, kennis
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

[QUOTE=bouk;3898470]
            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            ..
            klopt, we gaan dit weekend het wereldrecord naakt zwemmen verbeteren.
            de bedoeling is om met meer dan 413 naakte mensen de zee in te duiken.
            grt,bouk.
            Ik woon hier vlakbij een naakstrand van 1,5 km lang en 40m breed. Deze week zou het misschien nog niet lukken, maar in juli en augustus ( bij temperaturen tussen 35 en 40°) kan het geen probleem geven om dat record te breken. Gisteren waren het er toch al minstens 100, zonder enige recordpoging. Het heldere zeewater is hier wel wat warmer dan de Noordzee erwtensoep.

Comment

Dit was een reclamestunt van een kledingzaak. Als ex-communicatie medewerker weet ik dat opvallen en zichtbaar zijn, contraversie oproepen middelen zijn om de medemens iets mee te delen. Daar zijn ze dus goed in geslaagd als ik de discussie bekijk. Het heeft geen belang of ik daarmee akkoord ga, als de vrije mens, en zijn we niet allen gebrainnwashed door religie, ethiek, politiek en de groep rondom ons, daardoor een glimlach kon ontplooien ben ik al content in onze verzuurde wereld.

Comment

Ach,

Als alle mensen nu eens wat meer tolerantie en respect hadden (ja, beiden kunnen samen), dan waren we goed op weg ...
                Nu hoor ik bijna overal geklaag, gezucht, gevloek, ... (ja, ik betrap mezelf daar ook af en toe op), dan wordt de maatschappelijke sfeer toch in de negatieve richting geduwd.
                Ik heb me voorgenomen om voortaan meer positief te denken/handelen en dat geklaag achterwege te laten voor als het echt nodig is

Ik herinner me nog de sfeer tijdens de AV te Yerseke tijdens de overvaart naar Zierikzee en het diner achteraf:
                rotweer, vreselijk koud, woelige zee, het water liep de spuigaten uit en noem maar op maar daar op het achterdek hebben we niets dan lol gehad en gelachen - ondanks alle negatieve facoren.
                Het is dus maar wat je ervan maakt ... (en er zijn uitzonderingen, dat weet ik ook wel).
                Maar, een meer positief ingestelde mens maakt al veel goed - al is het maar gedag zeggen tegen iemand anders ...

Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

maar dan heb je het wel over BDers hè Jaja.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    maar dan heb je het wel over BDers hè Jaja.
                    grt,bouk.
                    Voor wie chit-chat volgt weet dat hier ook de nodige azijnpissers zitten en is het heus niet nodig BD op een ander niveau te zetten. Ik ga hier geen olie op het vuur gooien en draadjes melden noch verwijzen naar antwoorden van bepaalde mensen maar BD is wat mij betreft een mooie afspiegeling van de huidige maatschappij.

Comment

Is het nu echt niet mogelijk om van dit alles te genieten. Van het bloot, van de
                      commentaren, van deze chit chat draad. Ik vermaak er me in ieder geval mee.
                      Een glimlach is nooit ver weg. Waarom? Omdat het zo onnozel is. En ik wellicht
                      een onnozelaar ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Is het nu echt niet mogelijk om van dit alles te genieten. Van het bloot, van de
                        commentaren, van deze chit chat draad. Ik vermaak er me in ieder geval mee.
                        Een glimlach is nooit ver weg. Waarom? Omdat het zo onnozel is. En ik wellicht
                        een onnozelaar ben.
                        Ik geniet zeker van deze campagne, niks mis mee om 3 bevallige jonge dames te zien, wel spijtig van de zwarte balkjes .
                        Evenzeer blij de post van Jaja te lezen

En doet me onwillekeurig denken aan hoe het zou kunnen zijn.

It's a miracle

Stukje uit dit schitterende liedje:

...
                        Miraculous you call it babe, you ain't seen nothing yet
                        They got Pepsi in the Andes, they got Mc Donald's in Tibet
                        Yosemite's been turned into a golf course for the Japs
                        And the Dead Sea is alive with rap

Between the Tigris and Euphrates there's a leisure center now
                        They got all kinds of sports, they got Bermuda shorts
                        They had sex in Pennsylvania, a Brazilian grew a tree
                        And a doctor in Manhattan saved a dying man for free
                        ...

Comment

[QUOTE=notex;3898609]
                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

Ik woon hier vlakbij een naakstrand van 1,5 km lang en 40m breed. Deze week zou het misschien nog niet lukken, maar in juli en augustus ( bij temperaturen tussen 35 en 40°) kan het geen probleem geven om dat record te breken. Gisteren waren het er toch al minstens 100, zonder enige recordpoging. Het heldere zeewater is hier wel wat warmer dan de Noordzee erwtensoep.
                          Het water of de erwtensoep van de Noordzee zoals U het noemt is wel vééééél properder als het heldere water van de Spaanse Costa's.
                          Dat het niet helder oogt komt gewoon door het fijne zand dat hier opwelt door de golven.
                          In Spanje en andere zuiderse kusten is het helder maar véééél vuiler/ongezonder .
                          Ik dacht dat de meesten ondertussen wisten hoe het komt dat ons Noordzeeweter niet helder is, maar blijkbaar niet.

PS Wij waren ooit op Kreta waar het kustwater verschrikkelijk helder was, maar telkens we van het strand kwamen dienden we het teer van onze voeten te verwijderen .

Groetjes

Comment

[QUOTE=Djivan;3900201]
                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht

Het water of de erwtensoep van de Noordzee zoals U het noemt is wel vééééél properder als het heldere water van de Spaanse Costa's.
                            Dat het niet helder oogt komt gewoon door het fijne zand dat hier opwelt door de golven.
                            In Spanje en andere zuiderse kusten is het helder maar véééél vuiler/ongezonder .
                            Ik dacht dat de meesten ondertussen wisten hoe het komt dat ons Noordzeeweter niet helder is, maar blijkbaar niet.

PS Wij waren ooit op Kreta waar het kustwater verschrikkelijk helder was, maar telkens we van het strand kwamen dienden we het teer van onze voeten te verwijderen .

Groetjes
                            In Tenerife heb ik eens gezocht naar een zuiveringsstation...niet gevonden.
                            Vraag met verzoek om schriftelijk antwoord E-004811/2011 aan de Commissie Artikel 117 van het Reglement Willy Meyer (GUE/NGL)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

[QUOTE=Djivan;3900201]

Groetjes
                              In Narbonne Zuid-Frankrijk kwam een open riool pal op de grens van het naturistenstrand de zee in. Het strand lag vol met rotzooi: plastic flessen; pallets tot raamkozijnen aan toe.
                              Ook aan de Costa Blanes loosde het riool ongezuiverd direct op zee vlakbij de stranden. Voor ons was dat aanleiding die 'badplaatsen' te meiden. Deze ervaringen zijn meer dan tien jaar oud, of het verbeterd is weet ik niet.

Comment

[QUOTE=Djivan;3900201]

Groetjes
                                Ik val bijna van mijn stoel van het lachen. Je moet wel 2 linkerwijsvingers hebben om je eigen tekst aan mij te linken in een quote. Een beetje eerder quote je mijn tekst ook al, maar dan zou Bouk het oorspronkelijk geschreven hebben.

In Antwerpen heeft de helft van de huizen geen beerput. Daar wordt het toiletwater afgevoerd met de gewone riolering die in de Schelde vloeit. Talloze chemische bedrijven zoals Bayer, BASF, Monsanto enz, lozen dagelijks tonnen gif in de Schelde. Waar denk je dat de Schelde uitmondt ? In een zuiveringsstation of in jouw zuivere maar troebele Noordzee ?

Aan de verloederde Costa Brava heb je gelijkaardige situaties, maar hier geldt dat niet meer.
                                Wij hebben ook geen beerput, maar wél aparte rioolbuizen voor toiletwater en voor afvalwater van keuken en badkamer. (Wij worden dan ook apart belast voor gewoon afvalwater en voor toiletwater). Die buizen gaan apart naar een zuiveringsstation.
                                In het vergaarbekken van het gezuiverde afvalwater zwemt zelfs vis. Het water wordt gebruikt voor het besproeien van appelsienen-en citroenenbomen en artisjokken.

Drinkwater komt van een ontziltingsinstallatie en is zelfs beter dan flessenwater. Je mag er zelfs babyvoeding mee maken, wat je met Perrier of Chaudfontaine niet mag doen.
                                De ontziltings fabriek haalt 90% van zijn electriciteit uit een zonnepaneel van 7500m².

Drink jij maar kaantjeswater van gefilterd water afkomstig uit het Albertkanaal, de Rijn of de Maas. Dat kraantjeswater is ook lekker, maar het nitrietgehalte is 6 keer hoger dan wat de norm is.(nitriet afkomstig van de vloeibare uitwerpselen van miljoenen varkens).
                                Last edited by notex; 17 juni 2013, 09:41.

Comment

Working...
                                X