Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Het Heizel-stadion is duidelijk leeggelopen ondertussen, zo blijkt

Comment

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      Het Heizel-stadion is duidelijk leeggelopen ondertussen, zo blijkt
      EN? Goed thuis geraakt?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Er zijn in Nederland nog (ex) TV presentatoren die nog nooit een zin hebben uitgesproken zonder de naam Johan Cruyff te noemen.
        Frits Barend is er zo een: hij krijgt een continu Cruyff-orgasme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          EN? Goed thuis geraakt?
          Je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel, Theo.
          ik wil eigenlijk zeggen dat de supporters ondertussen het stadion verlaten hebben en nu en-masse achter hun pc zijn gaan zitten om de wedstrijd vakbekwaam te analyseren.
          jij dacht dat ik ook op de match aanwezig was, hé.
          Neen hoor.
          Last edited by dréten; 9 juni 2013, 12:06.

Comment

Dat ze een off-day hadden is zeker, de zenuwen zullen hen parten gespeeld hebben.
            Bij hen niet alleen, ook bij de Kroaten en die waren blijkbaar mentaal zwakker dan bij de Rode Duivels.
            Maar bon, onder grote druk hebben ze bewezen dat ze mentaal heel sterk zijn en dat ze op karakter (en efficiëntie) ook wedstrijden kunnen winnen.
            Dit is voor mij een bewijs dat het eigenlijk een groot team is, en met een team bedoel ik niet alleen de spelers maar ook heel hun omgeving.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel, Theo.
              ik wil eigenlijk zeggen dat de supporters ondertussen het stadion verlaten hebben en nu en-masse achter hun pc zijn gaan zitten om de wedstrijd vakbekwaam te analyseren.
              jij dacht dat ik ook op de match aanwezig was, hé.
              Neen hoor.
              Ik denk dat jij de (mijn) grap niet snapt
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus
                Ik denk dat jij de (mijn) grap niet snapt
                Wat uitleg dringt zich op...
                Niet iedereen is immers even verstandig...
                Last edited by dréten; 9 juni 2013, 13:34.

Comment

Sorry voor de dubbele post maar dat is volledig buiten mijn wil om!
                  BD is nog niet in orde.
                  Juist kreeg ik hier een database error.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    'k Ben blij dat gij daar allemaal tijd voor hebt...
                    Heb barbecuevlees gehaald, vanavond binnen bakken in de grillpan en lekker binnen opeten. Ook heeeeeeeel lekker maar zonder die ongezonde houtskool én even ongezonde zon
                    Ik heb zeeën van tijd hoor; geen partner noch kids en geen tuin. Stress of haast ken ik niet meer, heb daar ooit last van gehad
                    maar heb beide 10 jaar geleden voorgoed vaarwel gezegd en uit mijn leven verbannen. Laat de wereld maar zot draaien, ik lig er niet wakker van...

Die zon doet nochtans ferm deugd jom, gisteren een beetje té lang in de zon verbleven en heb nu twee rooie schouders waardoor ik precies mijn topje nog aan heb
                    wanneer ik met ontbloot bovenlijf voor de spiegel sta...

Ik haat voetbal, maar als ik moet kiezen dan zou ik op z'n minst supporteren voor Engeland
                    Precies geen al te leuk leven, een moeilijke jeugd gehad? Je haat voetbal, je verdraagt geen zon of warmte, BBQ & houtskool zijn ook al slecht...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      ..... gisteren een beetje té lang in de zon verbleven en heb nu twee rooie schouders waardoor ik precies mijn topje nog aan heb
                      wanneer ik met ontbloot bovenlijf voor de spiegel sta...
                      ...
                      laat maar zien.
                      ik geloof je niet.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Precies geen al te leuk leven, een moeilijke jeugd gehad? Je haat voetbal, je verdraagt geen zon of warmte
                        Heel gelukkige jeugd, maar hield toen ook al niet van de zon en het strand. En ik zie niet in waarom je leven niet leuk zou zijn als je geen reet om voetbal geeft...
                        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

En ik zie niet in waarom je leven niet leuk zou zijn als je geen reet om voetbal geeft...
                          voetbal, bbq, zon, zomer, warmte, ...
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

voetbal, bbq, zon, zomer, warmte, ...
                            Ik kijk nooit naar sport, maar dat wil niet zeggen dat ik er zelf geen beoefen.

bioscoopje, stoofpotje, wolken, herfst, regen, ...
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik kijk nooit naar sport, maar dat wil niet zeggen dat ik er zelf geen beoefen.

bioscoopje, stoofpotje, wolken, herfst, regen, ...
                              Ik was ondertussen vast van plan om er in dit topic mee op te houden, maar voor jou maak ik nog een uitzondering, Kaneda.
                              Wij samen zijn duidelijk de enkelingen die voetbal niet minnen.
                              Als ik TV kijk, en ik zie nog maar een zweem van die akelige groene arena, dan zap ik snel voorbij.
                              Vorige week heb ik hier dit topic gestart in de hoop van een beetje gelijkgestemden te plezieren omdat ze even hun hartje konden luchten, doch het topic is ondertussen gekaapt door de "kenners" en "voetbalcommentatoren".
                              Wij missen duidelijk het voetbal-chromosoom, zoveel is nu wel duidelijk

Comment

Voor mij hoeft voetbal evenmin.
                                Als de Rode Duivels spelen, zijn we plots weer allemaal 'Belgen', vreemd toch.
                                Als de Rode Duivels spelen is er nauwelijks nog ander nieuws dat de redactie haalt.
                                Panem en circenses: http://nl.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X