Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Met een politieman getrouwd Bouk, en ik die dacht dat er onder de zeemannen geen rose getinte waren.....
    je moest eens weten.
    bij ons aan boord, had de tweede stuurman een verhouding met de eerste WTK.
    maar in onze flowerpowertijd deden wij daar niet zo moeilijk over.
    gewoon leven en laten leven hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Beste speler bij de Belgen was weer eens Kevin De Bruyne. Chadli was ook goed, de rest ver ondermaats.
      Hazard was "nulle-part". Eén goede pas naar Kevin en Kevin een voorzet op een schoteltje voor Benteke (die hem er maar in te leggen had) maar er meters naast schoot, wat heeft die laatste kansen de nek omgewrongen.
      Als ik punten moet geven aan beide ploegen: België 4/10, Servië 6/10.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Fjoeww...Al die comlexe woordencombinaties die blijkbaar vast verbonden zijn aan een kuddegevoel dat voetbal heet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Fjoeww...Al die comlexe woordencombinaties die blijkbaar vast verbonden zijn aan een kuddegevoel dat voetbal heet...
          Het topic werd bijna gekaapt door de liefhebbers Ik ben geen fan, maar ben gisteren wel naar de match gaan kijken op café.

Brood en spelen. Dat is het leven, anders moet je cultuur ook gaan afschaffen. Je mag je wel vragen stellen bij de bedragen, maar we hebben hier geen communisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            ...Je mag je wel vragen stellen bij de bedragen, maar we hebben hier geen communisme.
            Een voorbeeld dringt zich in deze misschien op:

Deze week stond net nog in de krant dat ...(zijn naam ken ik niet, maar het is die verwaande typ die een tijd geleden met zijn zatte kl*, en in een bak die hij niet de baas is, een tankshop in schroot reed) "zijn leven gebeterd heeft voor zijn zwangere vriendin".
            Kan je je dat nu voorstellen??
            Hij heeft zelfs nog niet het greintje gezond verstand in huis dat hem duidelijk maakt dat hij zijn leven eigenlijk zou moeten beteren omwille van het feit dat hij een gevaar is voor de medemens om hem heen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Ben in de namiddag mijn 40km gaan bollen, tussen 17u00 en 18u00 op 't heetst van de dag hé...

en na een lekkere BBQ een eindje gaan toeren met mijn bijna oldtimer vierwieler, nog nooit zo weinig verkeer gezien/gehad op een vrijdagavond.
              'k Ben blij dat gij daar allemaal tijd voor hebt...
              Heb barbecuevlees gehaald, vanavond binnen bakken in de grillpan en lekker binnen opeten. Ook heeeeeeeel lekker maar zonder die ongezonde houtskool én even ongezonde zon

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              en de Duivels zijn sterk bezig, als je ziet waar deze ploeg vandaan komt; chapeau !! En nu een schoon prestatie neerzetten op het WK in Brasil !
              Ik haat voetbal, maar als ik moet kiezen dan zou ik op z'n minst supporteren voor Engeland
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

ik vind dat al die voetbalhaters wel veel tijd steken op dit forum in het topic voetbal... voor mij een raadsel (en nee ik ben niet speciaal een voetbalfan, maar ik wil de rode duivels wel zien spelen)
                nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  ben ik al zo,n 26 jaar gelukkig mee getrouwd.
                  grt,bouk.
                  Ah!
                  De politieman dicteert, jij schrijft.
                  Dààrom zijn die altijd met z'n twee

Comment

Een voorbeeld dringt zich in deze misschien op:

Deze week stond net nog in de krant dat ...(zijn naam ken ik niet, maar het is die verwaande typ die een tijd geleden met zijn zatte kl*, en in een bak die hij niet de baas is, een tankshop in schroot reed) "zijn leven gebeterd heeft voor zijn zwangere vriendin".
                    Kan je je dat nu voorstellen??
                    Hij heeft zelfs nog niet het greintje gezond verstand in huis dat hem duidelijk maakt dat hij zijn leven eigenlijk zou moeten beteren omwille van het feit dat hij een gevaar is voor de medemens om hem heen!!
                    Tom Boonen ben je nog vergeten
                    Die reed zijn Lamborghini toch ook in de prak.
                    Ik vermoed dat het aan de "voedingssupplementen" ligt.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Beste speler bij de Belgen was weer eens Kevin De Bruyne. Chadli was ook goed, de rest ver ondermaats.
                      Hazard was "nulle-part". Eén goede pas naar Kevin en Kevin een voorzet op een schoteltje voor Benteke (die hem er maar in te leggen had) maar er meters naast schoot, wat heeft die laatste kansen de nek omgewrongen.
                      Als ik punten moet geven aan beide ploegen: België 4/10, Servië 6/10.
                      Spijtige vaststelling maar een nuchtere
                      Het was zoals Annelies Van Herck zei tijdens het nieuws op één: de Belgen hebben een wedstrijd gewonnen maar niet het WK.
                      Het enthousiasme of de euforie was er wel naar, alsof ze dus het WK hadden gewonnen
                      Maar het mag van mij, iedere wedstrijd van de Belgen mag dat hebben.

Hazard was goed voor tien minuutjes.
                      Chadli was veel aan de bal, was volgens Johan Boskamp een rustbrenger maar ik weet niet welke wedstrijd Johan gezien heeft.
                      Chadli had overzicht tot op 10 meter van zijn neus en meer niet

Spelen met één spits. Je zou kunnen zeggen dat Wilmots voorzichtig aan de wedstrijd wilde beginnen.
                      Of had die respect voor de tegenstander (zeg maar schrik).
                      Ons middenveld was ook niet denderend.

Ik zal maar stoppen met zagen zeker
                      Vind wel en indien mogelijk zouden Vossen, Defour, Vermaelen en Mertens nooit mogen ontbreken.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Theo
                        Pas op met al die smiley's hé!
                        Eye in the sky kijkt mee hoor

Comment

Theo
                          Pas op met al die smiley's hé!
                          Eye in the sky kijkt mee hoor
                          OK.
                          Maar ze helpen de toon en de interpretatie van de zin.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Spelen met één spits. Je zou kunnen zeggen dat Wilmots voorzichtig aan de wedstrijd wilde beginnen.
                            Of had die respect voor de tegenstander (zeg maar schrik).
                            Ons middenveld was ook niet denderend.

Ik zal maar stoppen met zagen zeker
                            Vind wel en indien mogelijk zouden Vossen, Defour, Vermaelen en Mertens nooit mogen ontbreken.
                            Zagen Theo? Wel ik vind ook dat die spelers niet mogen ontbreken, maar wie laat je dan aan de kant?
                            Benteke was aan het dromen => vervangen door de Jelle en niet Lukaku.
                            Krullebol heeft wel gescoord maar met Defour erin was het middenveld sterker geweest.
                            Vermaelen betaald waarschijnlijk de rekening omdat hij te weinig speelt met z'n club, anders een top speler wel.
                            En Mertens had ik liever zien spelen dan Mirallas, Mertens is creatiever, sneller goed in de combinatie en vooral, schiet gemakkelijk op doel.

En natuurlijk had Wilmots schrik, niet van de tegenstander maar wel dat de duivels punten gingen laten liggen, en 't was bijna zover.
                            Ondanks dat ik er een andere mening op na houd blijf ik Wilmots de beste trainer voor de duivels vinden. Hij zal wel zijn redenen hebben gehad waarom hij deze elf heeft opgesteld, wij hebben makkelijk klappen achteraf.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

...

En natuurlijk had Wilmots schrik, niet van de tegenstander maar wel dat de duivels punten gingen laten liggen, en 't was bijna zover.
                              Ondanks dat ik er een andere mening op na houd blijf ik Wilmots de beste trainer voor de duivels vinden. Hij zal wel zijn redenen hebben gehad waarom hij deze elf heeft opgesteld, wij hebben makkelijk klappen achteraf.
                              Een inderdaad heel goede conclusie, er zal wel een reden zijn waarom Wilmots de elf heeft gekozen. We kunnen analyseren en napraten al wat we willen, mocht "ons" team er gestaan hebben konden we verloren hebben ook uiteraard.
                              Ik hou het erbij dat ze een off-day hadden. Nog drie matchen en dan weten we het. Individueel is er kwaliteit te over want van de basis elf en de 2 invallers kunnen we gerust het lijstje afgaan hoeveel er bij een topclub spelen. Hazrad heeft geen potten gebroken maar wat Johan B zei is ook correct. Een klein scheurtje en je mag op 6 weken rekenen tot je terug fit bent. Net als Vincent C was de motivatie er maar in zijn geval wilde het lijf niet mee. Ook correct gehoord gisteren was dat hij mss bang was zich verder te blesseren nog voor de start van de eerste trainingen met "The Special One".
                              Evenzeer leuk is hoe goed de marketingmachine draait van de Rode Duivels, het kon zowaar een Nederlands product zijn maar deze keer met inhoud en kwaliteit .

Comment

Zagen Theo? Wel ik vind ook dat die spelers niet mogen ontbreken, maar wie laat je dan aan de kant?
                                Benteke was aan het dromen => vervangen door de Jelle en niet Lukaku.
                                Krullebol heeft wel gescoord maar met Defour erin was het middenveld sterker geweest.
                                Vermaelen betaald waarschijnlijk de rekening omdat hij te weinig speelt met z'n club, anders een top speler wel.
                                En Mertens had ik liever zien spelen dan Mirallas, Mertens is creatiever, sneller goed in de combinatie en vooral, schiet gemakkelijk op doel.

Ja, ben ik het ook mee eens.
                                We zien dingen en we snappen niet waarom het niet anders ging?
                                De match tegen de USA was net iets anders
                                De Duitsers zien spelen tegen de USA? Ook niet vet

Wilmots heeft karakter.
                                Krullebol? Ja idd. En veel fouten gemaakt.
                                Mirallas, Lukaku en Benteke zijn niet de slechtste maar het niveau is er niet.
                                Bekijk de match nog een keer zonder geluid...

Ja ik weet het, achteraf enz. enz. En de beste stuurlui, jaaa ik weet het
                                Als je twee wagens in de garage heb staan en je wilt uitpakken....dan laat ik toch dien Daf staan en neem ik de Mercedes.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X