Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wil U muziek terug horen van toen U 16 was....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wil U muziek terug horen van toen U 16 was....

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    tja..ik heb het geluk gehad, dat er rond de tijd dat ik 16 was de beste muziek ooit is gemaakt.
    daarna is men er alleen maar op voort gaan borduren.
    grt,bouk.
    Tiens, ik dacht dat ik dat geluk gehad had, en dat de mooiste muziek gemaakt is toen ik 16 was ......
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Bedankt voor de leuke link...
      Heb er ook al anderen blij mee gemaakt.

Comment

tja..ik heb het geluk gehad, dat er rond de tijd dat ik 16 was de beste muziek ooit is gemaakt.
        daarna is men er alleen maar op voort gaan borduren.
        grt,bouk.
        Dat zegt iedereen Eigenlijk is het allemaal voortborduren op de persoon die als eerste een noot heeft voortgebracht op deze planeet, waarschijnlijk nog gepikt van de vogels ook.

Ik zal maar een stok in het hoenderhok gooien, Er bestaat geen twijfel over dat The Beatles een enorme invloed gehad hebben. Dat is zo een beetje het voordeel als je bij de eersten bent om iets te proberen. De weg voor je is onontgonnen terrein, kijk maar naar Jimmy H. De sound die je in je jeugd oppikt gaat bepalen wat je graag zal horen in de toekomst. Een jaren '80 sound is voor mij vrij herkenbaar en over het algemeen aangenaam, maar ik ben blijven luisteren en kan bijvoorbeeld een Mumford & Sons of een Coldplay erg smaken.

The Beatles & Stones hebben voor prachtige dingen gemaakt, maar er zit in mijn oren ook bucht tussen, gewoon omdat ik die klanken niet gewoon ben, net zoals ik sommige hedendaagse genres niet kan horen. Er waren dus top bands vroeger, maar je bent iets te bevooroordeeld om te zeggen dat toen de beste muziek werd gemaakt. Ik zou niet durven zeggen welke periode dat zou moeten zijn Elvis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Dat zegt iedereen Eigenlijk is het allemaal voortborduren op de persoon die als eerste een noot heeft voortgebracht op deze planeet, waarschijnlijk nog gepikt van de vogels ook.

Ik zal maar een stok in het hoenderhok gooien, Er bestaat geen twijfel over dat The Beatles een enorme invloed gehad hebben. Dat is zo een beetje het voordeel als je bij de eersten bent om iets te proberen. De weg voor je is onontgonnen terrein, kijk maar naar Jimmy H. De sound die je in je jeugd oppikt gaat bepalen wat je graag zal horen in de toekomst. Een jaren '80 sound is voor mij vrij herkenbaar en over het algemeen aangenaam, maar ik ben blijven luisteren en kan bijvoorbeeld een Mumford & Sons of een Coldplay erg smaken.

The Beatles & Stones hebben voor prachtige dingen gemaakt, maar er zit in mijn oren ook bucht tussen, gewoon omdat ik die klanken niet gewoon ben, net zoals ik sommige hedendaagse genres niet kan horen. Er waren dus top bands vroeger, maar je bent iets te bevooroordeeld om te zeggen dat toen de beste muziek werd gemaakt. Ik zou niet durven zeggen welke periode dat zou moeten zijn Elvis!
          Helemaal niet mee eens

En van zodra ik die harde klanken hoor van elektrische gitaren is het uit bij mij.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Helemaal niet mee eens

En van zodra ik die harde klanken hoor van elektrische gitaren is het uit bij mij.
            De uitzonderingen bevestigen de regel

Comment

Ben al meer dan een week met die site bezig. Zalig !
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik was 16 in 1973, veel beter is het niet meer geworden, integendeel. De grote vernieuwer (Bowie) greep de macht.
                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Leuke link Geert

Comment

De 60's blijven zich toch steeds weer bevestigen als beste jaren ooit en voedingsbodem voor al wat erna kwam op gebied van pop-muziek.
                    De nationale zender besteedt daar zelfs volgende zondag weer eens een namiddag aan.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                      Ik was 16 in 1973, veel beter is het niet meer geworden, integendeel. De grote vernieuwer (Bowie) greep de macht.
                      Ik was er 16 in 1986. Voor mij hadden de 70's en 80's de beste popmuziek, de top 30 op radio 2 was dan ook mijn vaste afspraak op zaterdag. In de 90's echter een serieuze dip. Vandaag de dag kan ik niet meer luisteren naar MNM of Joe, is nu hoofdzakelijk Stubru, en af en toe zappen, wanneer het té extreem wordt
                      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

leuk om terug te kijken maar zo niet mijn muziek whaha ik hou t wel bij mn cd's en viool

en dan ben ik nog niet eens 'zo oud'
                        Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
                          ....... ik hou t wel bij mn cd's en viool
                          en je twee wonderkids.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

en je twee wonderkids.
                            grt,bouk.
                            niets is vanzelfsprekend
                            Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Ik was er 16 in 1986. Voor mij hadden de 70's en 80's de beste popmuziek, de top 30 op radio 2 was dan ook mijn vaste afspraak op zaterdag. In de 90's echter een serieuze dip. Vandaag de dag kan ik niet meer luisteren naar MNM of Joe, is nu hoofdzakelijk Stubru, en af en toe zappen, wanneer het té extreem wordt
                              Idem voor mij.
                              Mvg,
                              Rudy Mas
                              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

't was in het algemeen toch erg triestig toen ik 16 was Gelukkig waren er toch ook al wel bands als Radiohead, REM & Smashing Pumpkins...
                                www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                                X