Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slecht nieuws..!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slecht nieuws..!

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
    Dat ziet er dan al vrij goed uit ! Wetende dat ik indertijd bijna 3 weken in het ziekenhuis moest blijven... Komt wel goed met hem !
    Daar ben ik ook van overtuigd.
    Patrick... veel sterkte, beetje op je tanden bijten en wanneer ik die getuigenissen allemaal lees dan heb ik er een goed oog in.
    Tot binnenkort... dan kunnen we weer genieten van je prachtig werk.
    groet.
    Gil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Deze morgen een sms gehad van Bopatje dat hij een zwaar ongeval heeft gehad op het werk. Zijn hand flink toegetakeld. Twee vingers terug aangezet.
      Hij kan ze terug bewegen maar gevoeloos...

Sterkte Patrick.

Ooh jeezes ik word er even niet goed van.. brrr. hopelijk een goede revalidatie...
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Als ik nog een beetje schrale troost kan bieden (ik hang aan mijn rechter onderbeen ook aaneen met vijzen en bouten) : het is een puur mechanisch probleem Patrick, en daar zijn ze vandaag de dag verdomd goed in.
        Maar na een tijd kan het verdomd wel op je zenuwen beginnen werken. Toen ik na 10 weken uit de plaaster kwam dacht ik : oef, eindelijk. Tot ik zag dat ik enkel nog een klompvoet en een scheenbeentje overhield waarin geen beetje beweeglijkheid meer zat besefte ik dat het nog maar pas was begonnen. Maar ook dat betert
        Het was duidelijk een arbeidsongeval, als je ooit een geneesheer-expert-orthopedist-arbeidsgeneeskunde nodig hebt : ik ken een hele goede, zoniet de beste. Dr Raoul Tournoy uit Zuienkerke is al meer dan 30 jaar een intieme vriend, hij heeft zijn eigen miseriepart al meer dan eens meegemaakt en bovendien : je kan er bovendien mee praten van mens tot mens. Zijn "Meneer de Doktoor-gehalte" is miniem, zoniet onbestaande. Bovendien is hij 100% integer, voor Raoul steek ik mijn hand in het vuur.
        Als "ze" ooit zouden lastig doen, contacteer me, ik zorg er voor dat we er hier eens tussen pot en pint kunnen over praten.

Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Als ik nog een beetje schrale troost kan bieden (ik hang aan mijn rechter onderbeen ook aaneen met vijzen en bouten) : het is een puur mechanisch probleem Patrick, en daar zijn ze vandaag de dag verdomd goed in.
          Maar na een tijd kan het verdomd wel op je zenuwen beginnen werken. Toen ik na 10 weken uit de plaaster kwam dacht ik : oef, eindelijk. Tot ik zag dat ik enkel nog een klompvoet en een scheenbeentje overhield waarin geen beetje beweeglijkheid meer zat besefte ik dat het nog maar pas was begonnen. Maar ook dat betert
          Het was duidelijk een arbeidsongeval, als je ooit een geneesheer-expert-orthopedist-arbeidsgeneeskunde nodig hebt : ik ken een hele goede, zoniet de beste. Dr Raoul Tournoy uit Zuienkerke is al meer dan 30 jaar een intieme vriend, hij heeft zijn eigen miseriepart al meer dan eens meegemaakt en bovendien : je kan er bovendien mee praten van mens tot mens. Zijn "Meneer de Doktoor-gehalte" is miniem, zoniet onbestaande. Bovendien is hij 100% integer, voor Raoul steek ik mijn hand in het vuur.
          Als "ze" ooit zouden lastig doen, contacteer me, ik zorg er voor dat we er hier eens tussen pot en pint kunnen over praten.

Paul
          amaai paul ook al één en ander meegemaakt
          ik vertrouw ook op de kennis van kinesisten en doktoren ,en ik denk ook dat uiteindelijk weer alles goed zal komen ,alleen zal ik veel geduld moeten hebben en die pot en pint van mij mag dit ook zo zelfs al doen ze niet lastig
          iedereen dank voor de fijne woorden van steun

Comment

Working...
          X