Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boxspring bed
Collapse
X
-
-
Re: Boxspring bed
"Outspot is niet gehouden om een bestelling uit te voeren, noch tot vergoeding van enig door de koper geleden nadeel, wanneer zij bij de presentatie van de zaak, de formulering van de eigenschappen daarvan of bij de vermelding van de prijs een fout heeft gemaakt en i) het voor de koper duidelijk diende te zijn dat het in het betreffende geval om een zetfout ging, of ii) wanneer de koper onder de gegeven omstandigheden er in redelijkheid niet op heeft mogen vertrouwen dat Outspot die zaak met die eigenschappen voor die prijs zou leveren of zou kunnen leveren."
Met bovenstaande voorwaarden zou ik er nog niet aan denken om iets bij Outspot te bestellen.
Outspot (zoals Groupon) verkoopt niet rechtstreeks aan jou. Ze zijn slechts een tussenpersoon die van een ruime commissie leeft. Na betaling moet je zelf rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Regelmatig bieden firma's die op de rand van een faillissement staan, zich aan bij deze prijsbrekers. Zij krijgen hun deel van de actievoerders, maar er wordt niets geleverd.
Ik weet niet welke Google jij gebruikt, maar bij mij komen er duizenden klachten tevoorschijn. Er zijn zelfs meerdere websites met honderden getuigenissen van bedrogen klanten die hun betaalde waren nooit hebben ontvangen, of rommel hebben gekregen.Last edited by notex; 4 juni 2013, 22:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Netebuk Bekijk berichtLeeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Een boxspring is over het algemee vrij duur en je kan daar heel zot in doen.
Zelf was ik vroeger op zoek naar Simmons, maar helaas was dat hier niet verkrijgbaar. Ondertussen zijn ze op een aantal plaatsen weer verkrijgbaar.
http://www.literievk.be/mapage11/index.html
In vergelijking met andere merken zijn ze relatief goedkoop, maar je moet toch rekening houden met een paar duizend euro.
In vergelijking is Vi-Spring veel te duur, maar dat is ook kwaliteit. In tegenstelling tot Auping, waar je evenveel betaalt, maar waar je niet goed op slaapt.
Comment
Comment