Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gas boetes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gas boetes.

Manman waar gaan we naartoe, in Roeselare doen ze daar dus ook aan mee,
    omdat ze waarschijnlijk niets anders konden verzinnen, zullen ze om te beginnen
    een GAS boete leggen op 100 dagenstudenten die met vetkrijt schrijven.....
    Ouders, begin maar te sparen........

In Staden nog een straffer verhaal, een man is er bekeurd met een GAS boete van 25€
    omdat zijn afneembare trekhaak aan zijn auto was blijven hangen, volgens de bekeurende
    agent moet die er af bij niet gebruik, kan dat zomaar ??????

Re: Gas boetes.

Ik dacht dat de Franse regering vanalles verzint om geld uit de zakken te kloppen, maar die onnozele GAS-boetes bij jullie zijn er toch over hoor!
    Toevallig hadden we hier fransen op bezoek tijdens het nieuws.
    Na vertaling zaten ze echt met open mond om zoveel onzinnigheid!
    Mogen jullie straks wel nog buitenkomen met een kort broekje????....
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      Ik dacht dat de Franse regering vanalles verzint om geld uit de zakken te kloppen, maar die onnozele GAS-boetes bij jullie zijn er toch over hoor!
      Toevallig hadden we hier fransen op bezoek tijdens het nieuws.
      Na vertaling zaten ze echt met open mond om zoveel onzinnigheid!
      Als het zo verder gaat, dan komen we binnenkort allemaal buiten zonder broekje. Dan is het gedaan met geld uit onze zakken te kloppen.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Marie-Anne, dat is geen gezicht. Vandaar die GAS boetes

Walter
        D850

Comment

Ik vind het ook allemaal wat ver gaan.

-Verboden te eten op de trap van de kerk/monument.

-Verboden te skaten op een plein

-100 € boete voor "belleketrek", dat is iets wat iedereen ooit gedaan heeft en gedaan moet hebben.
          Alleen verdragen de "nieuwe" mensen dit spelletje niet meer dus wordt het verboden...

Allemaal dingen die jaren werden gedaan zijn plots "verboden".
          In plaats van zich bezig te houden met die zever, zou men beter de echte criminaliteit aan pakken.

Gevangenissen bouwen (jobs creëren) en er voor zorgen dat een moordenaars/inbrekers/dealers niet na een week terug op straat staan.
          Maar ja, wie gaat dat betalen?
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

vind het een goed plan.
            vooral de jeugd veel harder aanpakken.
            wij waren vroeger veel braver en wisten wat wel en niet mocht.
            maar die jeugd van tegenwoordig)(.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
              Allemaal dingen die jaren werden gedaan zijn plots "verboden".
              In plaats van zich bezig te houden met die zever, zou men beter de echte criminaliteit aan pakken.
              Daar moest ik ook ineens aan denken. Verleden week was er een verkoopster van een schoenenwinkel op het journaal die de politie duidelijke veelden van winkeldiefstal had gegeven en de (Franse) nummerplaat van de dief had gegeven maar die konden "niets doen" wegens geen bewijzen. Ga je nu op de leuning van een bank zitten... 120 Euro boete. Lokeren mag zichzelf een boete geven want mensen doen schrikken kost daar ook 12 Euro (was ik toch van geschrokken )

Gevangenissen bouwen (jobs creëren) en er voor zorgen dat een moordenaars/inbrekers/dealers niet na een week terug op straat staan.
              Maar ja, wie gaat dat betalen?
              Probeer maar. Hier in de buurt komt een nieuwe gevangenis maar de werken lopen zo veel vertraging op dat het nog niet voor direct zal zijn. Een buurtcommitee (4 pers) laat alles tegenhouden...
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                vind het een goed plan.
                vooral de jeugd veel harder aanpakken.
                wij waren vroeger veel braver en wisten wat wel en niet mocht.
                maar die jeugd van tegenwoordig)(.
                grt,bouk.
                Das de taak van de ouders (Opvoeding), niet van een agent.
                Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Daar komt het inderdaad op neer; opvoeding. Mocht iedereen zijn kinderen opvoeden zoals het hoort, dan zaten we nu niet met deze problemen. Maar ja, tegenwoordig krijgen kinderen geen opvoeding meer. En dan heb ik het niet enkel over jongens van Marrokaanse oorsprong (al ligt daar zeker een deel van het probleem). Laat ons ook maar eens in eigen boezem kijken ("eigen boezem eerst", LOL). En dan moet ik ook meteen aanvullen; ouders hebben het ook niet makkelijk, want straffen mag ook niet meer.

Hoe meer ik dit soort problematieken zie, hoe gelukkiger ik ben met onze keuze om geen kinderen op de wereld te zetten.

Anyway, dit is een maatschappelijke discussie ...op BD! Magda of Danny?

J.
                  http://www.theafricabug.com

Comment

Inderdaad, de taak van de ouders.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

@ Jochen; hoezo straffen door de ouders mag ook niet meer? Ik heb geen kids maar indien ik er wel zou hebben en er ging eentje over de schreef dan kreeg ie een rammeling
                      en een pak voor zijn broek van hier tot ginds én terug! En dat daarover maar eens één iemand iets zou durven zeggen of een opmerking over maken sé.
                      Het zijn de ouders die nog steeds zelf beslissen hoe zij hun kinderen behandelen en opvoeden; noch de grote massa, politie, schoolraad, politici of whatever hebben daar enige inspraak in.

Klinkt grof maar zo denk ik er nu éénmaal over.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

maar die ouders zijn ook niet goed opgevoed of hebben/komen uit een andere cultuur.
                        de ouderwetse Dominee/Pastoor/Veldwachter en de Schoolmeester dat waren pas opvoeders.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          @ Jochen; hoezo straffen door de ouders mag ook niet meer? Ik heb geen kids maar indien ik er wel zou hebben en er ging eentje over de schreef dan kreeg ie een rammeling
                          en een pak voor zijn broek van hier tot ginds én terug! En dat daarover maar eens één iemand iets zou durven zeggen of een opmerking over maken sé.
                          Het zijn de ouders die nog steeds zelf beslissen hoe zij hun kinderen behandelen en opvoeden; noch de grote massa, politie, schoolraad, politici of whatever hebben daar enige inspraak in.

Das een GAS boete voor U want kinderen mag men geen rammeling meer geven
                          Een rammelaar wel maar geen rammeling.

Maar het is hier wel om zot te worden he
                          Moet je horen van mijn fam. die in een stad wonen, omdat ze op verlof gingen op Woensdag 1 mei (voor een verlengd weekeindje) de zak dus dinsdag buiten hadden gezet.
                          Komen terug uit verlof en ja hoor een mooi cadeautje onder de naam GAS boete omdat de zak te vroeg buiten stond.
                          Je zou voor minder België ontvluchten en ze hier laten stoven met een idiote GAS boetes.

Comment

Ik ben leider in een jeugdbeweging.
                            En je kan de kinderen die bij hun thuis niet meer moeten luisteren er zo uithalen.
                            Met de "erge" gevallen kan je vaak niets aanvangen:

- Als het hun goesting niet is doen ze niet mee
                            - Zij mogen iedereen plagen, doet een ander iets terug dan is het janken
                            - Ik eet dit niet, ik dat niet...
                            - ...

Gelukkig hebben we hier in "rural" Limburg nog niet te klagen...
                            De meeste kinderen weten wat kan en niet mag.
                            Maar er zijn uitzonderingen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

En als je te veel rammeling geeft, en ze gaan op school klagen dat ze thuis geslagen/mishandeld worden,
                              dan krijg jij wat miserie...
                              maar je hebt gelijk, jij hebt toch beslist om ze rammeling te geven...

Vroeger.... kon een goeie rammeling nog, maar tegenwoordig... ligt het alweer gevoeliger hoor
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                              X