Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is het vandaag 1 april?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is het vandaag 1 april?

Klik.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Is het vandaag 1 april?

op TV gezien.
    wie weet..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

alsof wij echt niet zonder een eerste kalsse club zouden kunnen leven.
      Het zal alleszins veel herrie en agressie op het Kiel schelen.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        alsof wij echt niet zonder een eerste kalsse club zouden kunnen leven.
        ah... Borgerhout.
        grt,bouk.

Comment

Yep, en standaard gaat fusioneren met Charleroi................
          En, en, en .............. Filip Joos zal de commentaar verzorgen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik las het ook gisteren en vandaag komt er een zekere bevestiging van Decuypere.
            Ik heb altijd het volle respect gehad voor een Dury en de meeste van de spelers maar Decuypere is blind ambitieus en megalomaan getuige Infinity, het bedrijf waar hij oprichter van was maar ten onder is gegaan aan dezelfde grootheidswaanzin.

Een fusie met Kortrijk zou zeker aanvaard worden door de Essevee supporters want we hebben zo'n beetje dezelfde spirit, er is echter geen enkele verbondenheid met A'pen. Dat het stadsbestuur graag een ploeg in hun stad wil kan ik begrijpen en het is maar wat de zot ervoor wil betalen maar Decuypere heeft hier de manieren van een ordinaire straatprostituee. Ik zie het verhaal in mineur te eindigen maar of Decuypere de vertrouwenscrisis gaat overleven ...
            Waregem is vandaag wat het is dankzij Dury, die hele Oostblokaffaire van Decuypere was nog zo'n voorbeeld van een club te willen leiden door geld en blinde ambitie zoals ook bv. een Mannaert dit doet. Essevee supporters willen niet perse hun ploeg op de eerste plaats zien (maar het mag ) maar als ze een topprestatie neerzetten door een jaar lang zich in te zetten kan de vele supporters blij maken.

Edit:
            Lees net dit: http://www.nieuwsblad.be/article/det...30521_00591447
            Zoals ik al eens eerder zei tegen Kirsten is een Beerschot voor mij niks anders dan uitschot als ze zich zo laag uitlaten over een ploeg die ongeveer alles heeft beter gedaan dan hun, dat ze anno 2013 nog niet met hun stadsgenoten van FCA nog geen pint kunnen gaan drinken en er zelfs gezegd werd dat dit anders wekelijks ravages zou betekenen in het stadsscentrum. Ik pas voor zo'n mentaliteit die nog moet stammen uit de tijd dat er nog rotstekeningen gemaakt werden.
            Last edited by Sultana; 22 mei 2013, 10:13.

Comment

Belachelijker kan dus niet. Bewijs temeer dat voetbal niks meer met sport te maken heeft.
              Maar misschien in de toekomst de supporters de club laten helpen financiëren onder de vorm van aandelen, zoals dit in Manchester ooit, of nog misschien, of gedeeltelijk althans, is. Dit zou een goeie balans kunnen geven tussen enkel winstgejag en de essentie van het gebeuren.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik snap het gewoon niet goed:

'Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.'

Vanwaar dan deze heisa?
                Misschien wil hij op deze manier wat druk zetten op waregem om extra gedaan te krijgen??
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Yep, en standaard gaat fusioneren met Charleroi................
                  en dan Jan Bossie als trainer.
                  grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Ik snap het gewoon niet goed:

'Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.'

Vanwaar dan deze heisa?
                    Misschien wil hij op deze manier wat druk zetten op waregem om extra gedaan te krijgen??
                    Er is een persconconferantie geweest en Decuypere heeft hier zijn hand overspeelt. Als hij het al gedaan heeft om druk te steken is dat het slechtste wat je kan doen in een onderhandelingspositie.
                    Wil hij Waregem verlaten om een nieuwe ploeg op te richten? Er zijn zoveel scenario's denkbaar bij dit soort mensen maar feit is, Essevee blijft in Waregem

Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

En blijkbaar niet meer dan een storm in een glas water zo te horen na de persconferentie. Alleen, de naam Decuypere zal nu wel door velen gekend zijn.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Als hij het al gedaan heeft om druk te steken is dat het slechtste wat je kan doen in een onderhandelingspositie.
                        Er is dus gewoon niets van aan...
                        storm in een glas water is zelfs nog overdrijven...

gewoon een voorbeeld wat media kan doen...
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Er is dus gewoon niets van aan...
                          storm in een glas water is zelfs nog overdrijven...

gewoon een voorbeeld wat media kan doen...
                          Het is nu echt niet de media. Als Decuypere zondagnacht tegen Dury zegt dat er gesprekken zijn om de club te verhuizen dan kan men hier niet zeggen dat de media het verhaal heeft opgeklopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Het is nu echt niet de media. Als Decuypere zondagnacht tegen Dury zegt dat er gesprekken zijn om de club te verhuizen dan kan men hier niet zeggen dat de media het verhaal heeft opgeklopt.
                            En waar is dat te lezen?

Want de enige dingen die ik vond, is voor de europese matchen te spelen?
                            en dus niet om de club te verhuizen?

Comment

Voor wat het waard is: In teletekst op de VRT zou Decuypere zelfs aan F. Dury gevraagd hebben om mee te doen in Antwerpen.
                              En nu heet van de naald: VRT nieuws van 13h00.
                              Een fusie met Kortrijk zien ze misschien wel zitten in Waregem, maar ik zie nooit de Kortijkzanen meegaan in dit idee, die zijn VEEL te ijdel.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X