Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is het vandaag 1 april?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Is het vandaag 1 april?

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Voor wat het waard is: In teletekst op de VRT zou Decuypere zelfs aan F. Dury gevraagd hebben om mee te doen in Antwerpen.
    En nu heet van de naald: VRT nieuws van 13h00.
    Een fusie met Kortrijk zien ze misschien wel zitten in Waregem, maar ik zie nooit de Kortijkzanen meegaan in dit idee, die zijn VEEL te ijdel.
    Ik meen mij te herinneren dat er enkele jaren geleden al een idee was om een fusie Waregem-Harelbeke-Kortijk te maken. Een idee van wijlen Pierre Lannoo toenmalig voorzitter van Harelbeke.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Het is nu echt niet de media. Als Decuypere zondagnacht tegen Dury zegt dat er gesprekken zijn om de club te verhuizen dan kan men hier niet zeggen dat de media het verhaal heeft opgeklopt.
      Inderdaad. Het bericht stond zelfs in de "betere" krant.
      Decuypere had dan beter Beerschot overgenomen.... Oeps, even verkeerd gedacht. Dat kost geld en hij wil enkel verdienen.

Edit. Juist op het nieuws Decuypere gehoord. Nou moeder, een duivel in een wijwatervat was er niets tegen. Nu wordt het opeens een nieuwe Antwerpse ploeg in eerste klas met goed opgeleide spelers van andere ploegen. Hé hé, hoe gaan ze dat betalen. En dan vergeten ze nog het grootste probleem. Een Antwerpse ploeg in eerste klas. Dat gaan er velen, ondergetekende zeker niet meer meemaken.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        En waar is dat te lezen?

Want de enige dingen die ik vond, is voor de europese matchen te spelen?
        en dus niet om de club te verhuizen?

Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Ik meen mij te herinneren dat er enkele jaren geleden al een idee was om een fusie Waregem-Harelbeke-Kortijk te maken. Een idee van wijlen Pierre Lannoo toenmalig voorzitter van Harelbeke.
          Klopt Pol (t' is wel al een heel eind gelden want Harelbeke speelde toen in eerste klasse), en kijk waar Harelbeke nu staat, ze hebben net hun eerste seizoen in 4de klasse achter de rug ze komen van 1e Provinciaal.
          Volgens mij, ik kan er naast zitten hoor, moet Decuypere opstappen in Waregem, alle vertrouwen in zijn persoon heeft ferme schade opgelopen.
          Als ik daarnet de supporters en de burgervaders van Zulte en Waregem hoorde op TV, is alle vertrouwen in die persoon om zeep. Het zal opstappen zijn of de club meesleuren in z'n ondergang.
          Zoals Vincent het beschrijft, de grootheidswaanzin hé.
          Het zou toch verdomd jammer zijn dat zo'n mooie club door dit individu ten onder gaat. (Zie Beerschot.)

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Yep, en standaard gaat fusioneren met Charleroi................
            En, en, en .............. Filip Joos zal de commentaar verzorgen.
            De fusie tussen Winterslag en Waterschei vind ik toch redelijk goed geslaagd
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

...
              Volgens mij, ik kan er naast zitten hoor, moet Decuypere opstappen in Waregem, alle vertrouwen in zijn persoon heeft ferme schade opgelopen.
              Als ik daarnet de supporters en de burgervaders van Zulte en Waregem hoorde op TV, is alle vertrouwen in die persoon om zeep. Het zal opstappen zijn of de club meesleuren in z'n ondergang.
              ...

Bij thuiskomst volgende week eens bellen naar Xavier Van den Weghe . Hier is het laatste woord nog niet over gezegd en geschreven.

Comment

Niet te vergelijken hé Theo.
                Die twee steden zijn water en vuur in Wallonië en liggen ook ver uit elkaar (vanzeneigens )

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  http://sportmagazine.knack.be/sport/...0309449190.htm

Bij thuiskomst volgende week eens bellen naar Xavier Van den Weghe . Hier is het laatste woord nog niet over gezegd en geschreven.
                  Peins het ook niet, ken de Waregemnaars toch een beetje, goed volk maar trap hen niet op de tenen. (BTW: mijn roots liggen daar.)

Comment

Peins het ook niet, ken de Waregemnaars toch een beetje, goed volk maar trap hen niet op de tenen. (BTW: mijn roots liggen daar.)
                    Zoals een nicht van mij maandag schreef die een geboren en getogen Waregemnaar is: zondag waren we zo trots om van Waregem zijn, vandaag zo diep beschaamd! Bij Zulte, die eigenlijk Waregem terug op de kaart heeft gezet, zijn we altijd een stuk minder uitbundig geweest, we zijn dan ook officieel een dorp en Waregem een stad . Er was door sommige die-hard fans van Zulte ook tegen de samensmelting met Waregem maar het was voor mij (een buitenstaander, ik ben slechts 1x gaan kijken naar Waregem) een logische keuze.
                    Als Kortrijk eventueel wil meestappen in het verhaal zou dit zeker ook mooi zijn maar we denken in België zeer provinciaal (de kerktoren, weet je wel) en de fans van Waregem zullen een stuk minder geneigd zijn naar Kortrijk te gaan kijken en omgekeerd.
                    Zulte heeft na de fusie trouwens onmiddellijk terug een eigen voetbalclub opgericht Jong-Zulte. Die breken momenteel geen potten dacht ik maar wie weet komt er wel weer eens een Dury langs.

Voor hun die het nog niet wisten: Francky Dury komt van de rijkswacht dus zal hij daar wel geweten hebben wat het is om discipline te hebben en bij te brengen.
                    Om te zien vanwaar Dury begonnen begonnen is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Francky_Dury

Ook interessant over voetbal in Antwerpen (welk voetbal?): http://sportmagazine.knack.be/sport/...0308931743.htm

Comment

Kortrijk zou geen slechte keuze zijn voor een eventuele fusie.
                      Voor de vuist weg zie ik twee voordelen:

1. Kortrijk is een rijke stad.
                      2. De burgemeester heet Vincent

Toch zit er in Waregem ook "geld" hoor
                      Last edited by theokus; 22 mei 2013, 22:14. Reden: de verwijderd
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Kortrijk zou geen slechte keuze zijn voor een eventuele fusie.
                        Voor de vuist weg zie ik twee voordelen:

1. Kortrijk is een de rijke stad.
                        2. De burgemeester heet Vincent

Toch zit er in Waregem ook "geld" hoor
                        Die streek placht men trouwens "het Texas van Vlaanderen" te noemen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

In 'Reyers Laat' is het nog aan bod gekomen
                          (de voetbal en Zulte)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Zulte verhuist niet.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mieke Vogels merkte gisteravond heel fijntjes op dat de complexe problematiek inzake gehandicapten minder ruimte in zendtijd kreeg toegewezen dan de kwestie Zulte-Waregem (zie vanaf 9 minuten). Dat zegt dus ook veel over de VRT. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1637148
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

De soap gaat verder het is nu aan Oostende dat naar eerste komt om te verhuizen
                                Als we wat wachten komt misschien Anderlecht wel

Nu maar al gaan lopen want ik krijg straks heel de supporters club van Anderlecht op mijn dak.

Comment

Working...
                                X