Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

PS4 wordt ook betalend om online te gaan, 10 euro goedkoper per jaar dan de Xone, wat natuurlijk op een jaar niet veel is. Waar ik een console voor wil, is om te gamen. Puur gamen, voor al de rest wat de Xone wél kan en de ps4 niet, heb ik een pc... Maar dat is mijn mening maar.
    Wat me wel opvalt is dat de Xone 100 euro duurder gaat zijn dan de ps4, terwijl het altijd andersom geweest is? En ze zijn ook nooit veel verschillend en nooit een betere.

Weet ook niet hoe het zit bij de Xone, maar de ps4 kost hier 400 euro, en in de VS 400 dollar. Da's toch wel een groot verschil en een beetje schandalig. Maar dat is bij Iphone en bij weet ik wat nog allemaal ook zo...
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
      PS4 wordt ook betalend om online te gaan, 10 euro goedkoper per jaar dan de Xone, wat natuurlijk op een jaar niet veel is. Waar ik een console voor wil, is om te gamen. Puur gamen, voor al de rest wat de Xone wél kan en de ps4 niet, heb ik een pc... Maar dat is mijn mening maar.
      Wat me wel opvalt is dat de Xone 100 euro duurder gaat zijn dan de ps4, terwijl het altijd andersom geweest is? En ze zijn ook nooit veel verschillend en nooit een betere.

Weet ook niet hoe het zit bij de Xone, maar de ps4 kost hier 400 euro, en in de VS 400 dollar. Da's toch wel een groot verschil en een beetje schandalig. Maar dat is bij Iphone en bij weet ik wat nog allemaal ook zo...
      Dat verschil ligt gewoon aan de belastingen bij ons...
      Bij xbox betaal ik nu zo'n 35 euro per jaar online, de playstation is 60 euro als ik me niet vergis...
      Het is wel zeer makkelijk om te kunnen skypen met iemand anders terwijl je aan het gamen bent. Anders zou je al een laptop voor uw neus moeten staan hebben.
      Iets kunnen opzoeken terwijl je wacht op de volgende game is ook toch veel beter dan naar uw pc te moeten lopen om iets op te zoeken?
      Met smartglass kan je nu ook een airstrike en drone achtige dingen besturen met je Ipad/Surface/Windowphone/Iphone/... en zelfs uw gewone win8 laptop.
      Dat noem ik pas innovatief en zeer verschillend van de PS4.
      Bij de announcement hebben ze het gehad over alles behalve gaming, maar op E3 hebben ze het puur over games gehad (zoals verwacht).
      De announcement was om de gezinnen te overtuigen, E3 was voor de gamers (op E3 hebben ze ook getoond hoe makkelijk het is om al de rest te negeren...).
      Vroeger was de PS3 het toestel met de meeste features, nu heeft xbox de meeste features en wordt het daarvoor nu afgebroken door de PS'ers (omgekeerd is ook waar hé, begrijp me niet verkeerd, maar je kan een toestel toch niet afbreken omdat hij meer kan dan een ander toestel?).
      100 euro voor een toestel dat je minstens 5 jaar zal gebruiken is zo'n 20 euro meer per jaar, ik bespaar meer met mijn Xbox live vs PS+. Voor een toestel dat komt met de nieuwe Kinect en dat potentieel hogere graphics zal kunnen afspelen, wat Forza 5 al aantoont.
      Xbox is sedert gisteren bestelbaar voor 499 BTW. Ik laat mijn eerste indrukken na eens ik hem in huis heb .

Comment

Voor een toestel dat komt met de nieuwe Kinect en dat potentieel hogere graphics zal kunnen afspelen, wat Forza 5 al aantoont.
        Ik dacht dat de PS4 de betere hardware heeft met DDR5 ipv DDR3 geheugen.

Een jaarlijks PS+ abonnement kost 49€ of maandelijks 5€. Voor de occasionele gebruiker is dit misschien een tegenslag maar de echte gamers zullen dit graag betalen. Je internet kost al gauw 30à40€ per maand en je gsm abonnement nog eens 15€ of meer, digitale tv 10€ enz...
        Ik geloof dat je ook gratis spellen krijgt, en blijkbaar zitten er ook deftige games tussen. En die prijzen zullen met de tijd waarschijnlijk nog dalen.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Dat kan allemaal wel makkelijk zijn om te kunnen skypen enzo tijdens het gamen, maar voor mij persoonlijk hoeft dat niet. Dacht dat ik gelezen had dat je bij ps4 ook gewoon kan bellen (zoals op ps3) maar dan ook datzelfde gebruiken tijdens het gamen. Wat bij ps3 niet kon. Als dat effectief het geval is, valt het voordeel van skypen al weg bij de Xone voor mij. Ik breek Xone niet af hoor, integendeel. Het is gewoon wat je wil gaan doen met de console volgens mij.
          Denk trouwens niet dat de Xbox beter graphics zal kunnen afspelen t.o.v de ps4... Als het dat is wat je bedoelt. Waarschijnlijk zoals bij de huidige generatie is het zo goed als gelijk. En gaat bij het ene spel op de xbox er iets beter uitzien, en bij een ander hetzelfde bij playstation.

Ze zouden beide zeer gelijkwaardige hardware hebben. Met naar't schijnt ps4 licht voorop door wat alex606 zegt. Maar waarschijnlijk is dat verschil miniem. En fanboys van beide zullen enkel van hun eigen console zeggen dat dat het beste is. Terwijl ze altijd aan elkaar gewaagd zijn.

Ik verkies gewoon ps4 omdat playstation altijd gedaan heeft wat het moest doen, voor mij. En hij ziet er gewoon beter uit
          Dat is natuurlijk wéér een persoonlijke mening
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.

Comment

Nieuwe update van Microsoft op hun blog:
            Je moet slechts 1 keer connecteren met het internet bij de setup, daarna kan je 100% offline spelen.
            (normaal ging er iets zijn van elke 24uur 1x online, maar dat is er dus niet )

Alle games zullen ook kunnen gegeven worden aan vrienden, dus niet 1 game per account.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
              Nieuwe update van Microsoft op hun blog:
              Je moet slechts 1 keer connecteren met het internet bij de setup, daarna kan je 100% offline spelen.
              (normaal ging er iets zijn van elke 24uur 1x online, maar dat is er dus niet )

Alle games zullen ook kunnen gegeven worden aan vrienden, dus niet 1 game per account.
              the damage has been done

Comment

Een geluk voor de Xbox gamers dat het niet meer het geval is. Er zijn volgens mij genoeg mensen die enkel offline spelen.. Wel raar dat ze dit niet op voorhand hadden kunnen inzien, en dat ze daarvoor alle commentaar nodig hadden om het in te zien. Maarja, dat is nu opgelost. Al zullen er ook wel mensen zijn die de PS4 besteld hebben voor ze het veranderd hebben?
                Ik heb nog niet besteld, maar ik blijf toch bij ps4, die spreekt mij gewoon het meeste aan, en is mooier vind ik

Comment

Working...
                X