Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sms

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sms

Hallo,

Een raar probleem.
    Ik kan bellen en opgebeld worden, kan van iedereen sms'en ontvangen en op één na naar iedereen versturen.
    Naar die ene contact kan ik er geen naar sturen maar ontvang ze wel van haar.

Ik ben bij Telenet en heb King.

Mvg,
    Jos Van de Ven

Re: Sms

Enige foutmelding of zo?
    Nummer toevallig verkeerd ingegeven of met een # of * voor?
    Geef het nummer eens opnieuw in volgens de structuur +32497123456.
    Soms kan een spatie of speciaal karakter voldoende zijn om sms te blokkeren bij het zenden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Staat in de juiste structuur bij contacten, heb zelfs al verschillende manieren in contactboek gezet, manueel ingetypt en ook al nummer opgeslagen na ontvangst van bericht van deze persoon.
      Niks hielp.

Comment

Een vriend van mij heeft dit onlangs ook voorgehad (zjn toestel is Samsung, provider Proximus).
        Ze hebben hem kunnen helpen in een TF winkel van Belgacom in de buurt.
        Volgens die persoon daar kwam het door een bepaalde manipulatie van twee verschillende toetsen op het GSM toestel, waardoor een verkeerde instelling voor één bepaald nummer.
        Wat en hoe juist??? Moest ik U zijn ik stapte ook eens naar een winkel van jouw provider
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Wat als je die persoon nu eens een sms probeert te sturen vanaf een ander toestel?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Met ander gsm hetzelfde probleem, kan dus niet aan toetscombinatie liggen.
            Ik heb provider mail gestuurd, nu nog enkele dagen wachten zekers?

Comment

Beste,

Sinds wanneer ben je overgeschakeld naar een king? Ik neem aan dat je het nummer ook manueel ingeeft?
              Indien het hier gaat om een Samsung-toestel, kijk zeker na of je het nummer niet per ongeluk op een 'blacklist' hebt geplaatst, dit gebeurt wel vaker bij Samsung-toestellen.
              Last edited by Caltson; 21 mei 2013, 22:04.
              Met vriendelijke groet,
              Caltson
              Sander Photography Official website

Comment

Ik heb eens gezocht hier op het forum op "sms mobistar" (Telenet = netwerk Mobistar) en het lijkt een nogal veel voorkomend probleem te zijn bij Mobistar.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                X