Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows live mail geblokkeerd in offline modus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windows live mail geblokkeerd in offline modus

Mijn emailprogramma Windows LiveMail blijft geblokkeerd in offline status.

Na wat zoekwerk vind ik volgende oplossing:
    "Je bent tegen een bug in WLM aangelopen.
    Oplossen: Open Internet Explorer - menu Bestand -- en haal vinkje weg voor 'offline werken'
    [als je de menubalk niet ziet: druk dan op de linker Alt-toets]"

..maarrr ik vind gewoon geen Menubalk / Bestand.

Ik werk met Google chrome en heb ook geprobeerd via Internet Explorer.

Re: Windows live mail geblokkeerd in offline modus

Op de Microsoft community zijn er meerdere meldingen en het raakt blijkbaar niet altijd opgelost met de gegeven adviezen.

Blijkbaar is het mij wel gelukt. Heb gedaan wat volgt:
    "If in case the issue persists, please try opening Internet Explorer, clicking File (or pressing Alt+F), then ensureing the Work offline is unchecked."

..dus in IE kon ik menu openen met Alt+F .

Gr,

Comment

Hola, het probleem duikt weer op.
      Iemand enige ervaring?
      Iemand enig idee ivm permanente oplossing?

wat meer info over het probleem:
      Window Live mail lijkt “geblokkeerd” te staan in offline modus terwijl ik wel een goede internetverbinding heb. Bij het opstarten van window live mail krijg ik volgend bericht: “Je werkt op dit moment offline. Wilt u online gaan werken?” Na op Ja geklikt te hebben, krijg ik de boodschap dat het controleren op nieuwe berichten geannuleerd is. In het menu bestand staat offline werken aangevinkt en ik krijg dit niet uitgevinkt. In de balk onderaan het programma kan ik wel klikken op de boodschap “je werkt offline” en deze springt op dat moment dan wel op “je werkt online”, maar wanneer ik dan op synchroniseren klik, komt opnieuw de boodschap dat ik offline aan het werken ben. ..en wanneer ik dan de keuzebox "werken online" aanklik gebeurt er niks, die keuzenbox blijft maar terugkeren, tenzij de andere optie offlinewerken wordt gekozen...en dus alles offline blijft.

Dank voor enige suggesties.

Comment

Heb dit probleem tegenwoordig ook. Opgezocht, dezelfde oplossing gevonden maar het menu vind ik zelf niet terug. Maar telkens ik internet explorer opstart (ik gebruik anders firefox) dan werkt de mail ineens terug wel. Dus doe ik het zo maar, want ik klik tegenwoordig wel eens meer per ongeluk op offline werken. Nog geen andere oplossing gevonden dan dit.

Comment

Heb het net weer voorgehad. Dus: internet explorer openen en een url intypen. Als de pagina zichtbaar is in internet explorer, terug naar windows mail en dan zou je op "online gaan" moeten klikken en dan werkt het dus wel. Enkel als je een site hebt openstaan in internet explorer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickyj Bekijk bericht
            Heb het net weer voorgehad. Dus: internet explorer openen en een url intypen. Als de pagina zichtbaar is in internet explorer, terug naar windows mail en dan zou je op "online gaan" moeten klikken en dan werkt het dus wel. Enkel als je een site hebt openstaan in internet explorer.
            Goed om weten !
            Ga het eens in de gaten blijven houden!
            Gr,

Comment

Tegenwoordig, de laatste week, krijg ik telkens volgende foutmelding wanneer ik vanuit mijn browser (Firefox) een koppeling per e-mail wil verzenden:

Na een herstart van mijn PC werkt het eventjes normaal maar nadien loopt het terug fout, iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
              X