Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taxonweb down 5/5, ondanks mooi weer overbelast door nieuws latere terubetaling? :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Taxonweb down 5/5, ondanks mooi weer overbelast door nieuws latere terubetaling? :-)

Sinds dinsdag 24 april 2013 kunt u opnieuw uw aangifte in de personenbelasting elektronisch indienen via Tax-on-web
    De online dienst van de FOD Financiën.

Vandaag zondag 5/5 is de site al down, misschien wegens nog latere terubetaling wanneer we geld terugkrijgen ?
    En ik ging hem nu es invullen om ervanaf te zijn voor we op reis gaan (en om niet te laat terug te krijgen), zoals velen de vorige jaren blijven uitstellen

Re: Taxonweb down 5/5, ondanks mooi weer overbelast door nieuws latere terubetaling?

Wij hebben zelfs nog geen aanslagbiljet ontvangen... jullie wel?
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Re: Taxonweb down 5/5, ondanks mooi weer overbelast door nieuws latere terubetaling?

Als je het juiste vakje aangekruist hebt vorig jaar, dan krijg je dat ook niet meer.

Ik vul zo laat mogelijk in, ik moet toch dokken dit jaar, en geen klein beetje.

Comment

ah, ja, juist, bedankt om me hieraan te herinneren. Moet ik dus dringend eens bekijken...
        Zouden de papieren versies al in de bus moeten gevallen zijn?
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Wij wachten ook nog op ons aanslagbrief. Is dat niet redelijk laat?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Heb gisteren voor de eerste keer ingevuld via taxonweb.
            Buiten mijn banknummer stond alles al op voorhand ingevuld (zelfs pensioensparen) met het juist bedrag.
            Heb wel even moeten zoeken hoe ik het eID van mijn echtgenote erbij moest voegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Wij hebben zelfs nog geen aanslagbiljet ontvangen... jullie wel?
              Yup, zat deze week in de bus.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Om 21h30 nog eens geprobeerd om de belastingsbrief van mijn vader in te voeren. Taxonweb weer overbelast. Zal rond middernacht nog eens proberen.

Comment

Ik heb geprobeerd rond 19h, en dat werkte perfect nadat ik de software van de eid opnieuw had geïnstalleerd.
                  Safari werkte niet, maar firefox wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Ik heb geprobeerd rond 19h, en dat werkte perfect nadat ik de software van de eid opnieuw had geïnstalleerd.
                    Safari werkte niet, maar firefox wel.
                    Nog steeds niet in Safari,
                    Die blijven toch wel achter de feiten aanlopen hoor.
                    Ik kan die Taxonweb toch niet gebruiken, zit hier met iets moeilijks en heb daar al verschillende problemen mee gehad.
                    Neem dus mijn paperassen mee naar daar en ze zoeken het maar uit. Moet toch betalen.

Ruud
                    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Ach, vorig jaar werkte het wel in safari, en nu niet meer.
                      Ik zal vanavond nog eens proberen, want eerst had Firefox ook troubles. Misschien kreeg safari geen toegang tot de eid omdat firefox die geclaimd had....

Comment

Ik had het gisteren ook even ingevuld. Rond 18u ging alles heel vlot, en zelfs met Internet Explorer.
                        Mvg,
                        Rudy Mas
                        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Hier is het vrij vlot gegaan (noodgedwongen in IE, want Chrome kennen ze nog niet). Tot ik mijn vrouw wilde laten ondertekenen. Dat blijkt alleen te gaan als je helemaal uit Tax-on-Web gaat en dan opnieuw aanlogt met ID kaart van de echtgenote. Dat zouden ze toch beter vermelden op de site, bespaart dan wat zoekwerk.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Vanmiddag nog eens 5 keer vruchteloos geprobeerd om in te loggen bij taxonweb. Ten einde raad naar de helplijn gebeld.
                            Binnen de minuut een operator aan de lijn. Hij heeft mij begeleid via F10, tools, internetoptions,advanced, en dan een paar vinkjes laten verwijderen of aanklikken.
                            De hele operatie heeft minder dan 5 minuten in beslag genomen, en mijn taxonweb werkte terug.
                            Taxonweb was dus niet overbelast zoals ik dacht, maar de settings van mijn IE stonden verkeerd.
                            Prima helplijn van taxonweb (binnen de minuut door het keuzemenu en een levende mens aan de lijn) en een deskundige operator. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
                            Als onverwachtte bonus is er nog een probleem opgelost. Na de aanpassingen kan ik weer terug attachements bij mijn telenet webmail gebruiken

Comment

Vandaag, 8 mei is onze aanslagbrief in de bus gevallen. Wij (enfin, iemand die dit voor ons doet) werken nog steeds met een papieren versie, en dat zal -zolang mogelijk- ook zo blijven.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X