Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CVV nummer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: CVV nummer.

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
    Bedankt voor de hulp allen, mochten er nog tips zijn...
    Als je absoluut bij Belfius wil zijn is dit iets voor u denk ik:
    http://www.spaargids.be/sparen/belfi...e-prepaid.html. Hetzelfde als die kaart van bpost, maar lijkt me tenminste kosteloos.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ach ik ga eens kijken naar de belfius link, ik ging nog deze week naar de post gaan voor zo'n kaart hahaha. Leve BD.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        12 euro per jaar, tot daar aan toe, maar dat je dan nog elke keer 2 of 3 euro moet betalen om je eigen geld op die kaart te zetten vind ik er nogal ver over !
        Dan toch maar bij mijn Citi kaart blijven waar IK cashback krijg ipv te betalen.
        die 2 a 3 euro betalen is als je in het postkantoor geld overzet naar de kaart
        als je dat zelf thuis (home/pc banking) doet of vanuit uw eigen bank dan kost dat geen geld

Comment

Als je absoluut bij Belfius wil zijn is dit iets voor u denk ik:
          http://www.spaargids.be/sparen/belfi...e-prepaid.html. Hetzelfde als die kaart van bpost, maar lijkt me tenminste kosteloos.
          ik heb liever zo'n kaart die niet bij dezelfde bank zit als mijn gewone rekening
          ok in principe is die kaart niet gekoppeld aan je rekening maar ik ga uit van het slechts mogelijke senario
          dus prepaid kaart bij de post en gewone rekening bij een andere bank eentje die niet tot nu toe nog niet in slechte papieren heeft gezeten zoals befluis euh belfius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
            die 2 a 3 euro betalen is als je in het postkantoor geld overzet naar de kaart
            als je dat zelf thuis (home/pc banking) doet of vanuit uw eigen bank dan kost dat geen geld
            Ik had nochtans dit gelezen op "tarieven":

Herladen op www.bpost.be/bpaid € 2

Maar u bedoelt waarschijnlijk een overschrijving vanaf een andere bankrekening ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
              en gewone rekening bij een andere bank eentje die niet tot nu toe nog niet in slechte papieren heeft gezeten zoals belfius
              Dus ook geen BNP-Fortis, KBC en andere goktenten, pardon, grootbanken, die één voor één aan het staatsinfuus hangen of gehangen hebben ?

Maar we beginnen af te dwalen....

Comment

Anyway, mijn reisje is toch geboekt si. France here i come !!!!
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Anyway, mijn reisje is toch geboekt si. France here i come !!!!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                    Hihi, encore un petit peu patience eeeeh...
                    En op babyjacht hop hop!
                    facebook

Comment

Ik had nochtans dit gelezen op "tarieven":

Herladen op www.bpost.be/bpaid € 2

Maar u bedoelt waarschijnlijk een overschrijving vanaf een andere bankrekening ?
                      homebanking is gewoonlijk een overschrijving vanaf een andere bankrekening denk ik he ;-)
                      en idd ik ben niet bij een grootbank
                      terug on topic
                      veel plezier met je reisje Jill

Comment

Hihi, encore un petit peu patience eeeeh...
                        En op babyjacht hop hop!
                        On écrit "une petite..."

Veel plezier in ieder geval

Comment

Dank je wel Gert, en o ja, ik moest dat nog zeggen. Merci voor je linkjes daar eens, remember? Alleen is het mij niet gelukt maar goed, we gaan niet dood van een verloren foto, ander en beter. Moest je wel nog bedanken !!
                          facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                            On écrit "une petite..."

Veel plezier in ieder geval
                            Ik zou het schrijven zoals Franstaligen het doen: "Un petit peu de patience".
                            Als je twee jaar middelbaar hebt gedaan, zou je dat moeten weten.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

graag gedaan Jill
                              spijtig dat het niet gelukt is met de foto's terug te halen
                              vergeet dit maal niet op tijd een back-up te maken van je foto's als je naar frankrijk gaat he
                              Last edited by gert007; 2 mei 2013, 23:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Ik zou het schrijven zoals Franstaligen het doen: "Un petit peu de patience".
                                Als je twee jaar middelbaar hebt gedaan, zou je dat moeten weten.
                                Inderdaad maar ja, ik heb m'n frans nooit onderhouden, jammer genoeg, al voelde ik er iets tekort zat in de zin, maar allee, 't is verstaanbaar he.
                                Edit, ik zie het op wOOha is, maar enfin haha, ik was ook verkeerd.
                                facebook

Comment

Working...
                                X