Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hello!

Ik kijk nu en dan naar mijn GSM verbruik via Hello! van Proximus. Vandaag zie ik enkel nog mijn internetverbruik, van de resterende belminuten geen spoor meer. Is dit normaal de dag voordat een nieuwe periode begint ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Hello!

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik kijk nu en dan naar mijn GSM verbruik via Hello! van Proximus. Vandaag zie ik enkel nog mijn internetverbruik, van de resterende belminuten geen spoor meer. Is dit normaal de dag voordat een nieuwe periode begint ?
    Die is er om gemakkelijk binnen te koppen: Eens naar de helpdesk bellen van Proximus?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Die is er om gemakkelijk binnen te koppen: Eens naar de helpdesk bellen van Proximus?
      De "eindeloze-wacht"-dienst bedoel je zeker, nee bedankt.

Wel grappig: intussen wel een SMS gekregen dat ik nog slechts 10 minuten over heb van mijn maandbundel.

Blijft me een raadsel waarom dat niet allemaal aan mekaar gekoppeld is. Evenzo een raadsel waarom Hello! soms 4 keer per dag en een andere keer 1 keer om de twee dagen geupdate wordt. Er zit totaal geen regelmaat of logica in.

Voor mensen die Android gebruiken: bekijk eens Dodol-Phone, ziet er gelikt uit en kan bv. enkel uitgaande gespreksminuten laten optellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

De "eindeloze-wacht"-dienst bedoel je zeker, nee bedankt.

Voor mensen die Android gebruiken: bekijk eens Dodol-Phone, ziet er gelikt uit en kan bv. enkel uitgaande gespreksminuten laten optellen.
        Ik ben toch twee dagen na mekaar binnen de 5 min geholpen geweest..... Gelukje misschien, wie weet....

Bedankt voor de Dodol tip....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Intussen bye bye Hello! Die Dodol app doet precies wat het moet doen (ik had even gewacht hoe het zou reageren met de maandwisseling).
          Hello! hangt wel een beetje met haken en ogen aan mekaar. Natuurlijk is een app die honderdduizenden klanten monitort wat anders dan eentje op de smartphone zelf, maar het gebrek aan enige regelmaat is toch storend. Soms 4 updates op één dag, dan weer 2 dagen geen, de laatste uren voor einde maand geen telefoon-overzicht meer, op 1 mei dan weer een tijdje nog het resterende data pakketje van de voorbije maand, enkele uren later alles OK.

Comment

Working...