Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gratis ...

Net een telefoon ontvangen van Lecturama.
    Ik ben uitgekozen als winnaar ...
    Ze geven mij een pakket (keuze uit een aantal onderwerpen)

Geven is wel kopen met korting !
    Toen ik hoorde dat het niet geheel gratis was wat ze wilden geven, heb ik hun bedankt voor de moeite om mij uit te kiezen, maar ik moet hun pakket niet hebben.
    Dat begreep de telefoniste van dienst niet, dat ik zo'n unieke kans niet kon aanvaarden.
    Ik heb dan kort en bondig gezegd dat ik principieel geen geschenken aanvaard waarvoor ik eerst toch nog iets moet betalen.

Naar 't schijnt hebben ze mijn telefoonnr van een enquete waaraan ik zou deelgenomen hebben.
    In een enquete zou ik mijn tel.nr. niet vermelden en van de enquete zelf weet ik ook niets af.

Zijn er hier nog winnaars?

Re: Gratis ...

Alle trucjes zijn goed om een mens bij de neus te nemen.
    Gisteren nog een telefoontje gehad van Proximus.
    Ze wisten heel goed nog de datums wanneer ik bij hen klant was en ze wilden weten waarom ik dan vertrokken was.
    Nu zou er een vertegenwoordiger langskomen om mij een heel goedkoop tarief aan te bieden voor mobiel telefoneren, TV en internet.
    't Ja potverdorie, konden ze mij vroeger niks beter voorstellen?
    Hun trukendoos is blijkbaar onuitputtelijk.
    Ik heb haar vriendelijk bedankt en ook gezegd dat ik absoluut niet geïnteresseerd was om hier thuis enkele uren hun gezever te aanhoren.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      .......
      vind ik ook belachelijk.
      ben je ergens jaren lid of gebruiker, krijgen nieuwe klanten de mooiste aanbiedingen en ik dan..?
      alleen bij de ANWB, krijg je meer korting naarmate je langer lid bent.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Gratis bestaat niet.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          Gratis bestaat niet.
          Momenteel is zuurstof nog gratis,
          en de zon gaat ook voor niks op
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Momenteel is zuurstof nog gratis,
            en de zon gaat ook voor niks op
            Voorlopig wel nog...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Dag Luc,

Hier hetzelfde voorgehad met iemand van Proximus ... maar die is met de staart tussen de benen afgedropen.
              Geen enkele van hun aanbiedingen was beter dan mijn huidige voorwaarden bij een andere provider.
              En toen was de "vriendelijke interesse" heel snel verdwenen ...

@Lut
              PROFICIAT Hé!

Jaja

Ze wisten heel goed nog de datums wanneer ik bij hen klant was en ze wilden weten waarom ik dan vertrokken was.
              Nu zou er een vertegenwoordiger langskomen om mij een heel goedkoop tarief aan te bieden voor mobiel telefoneren, TV en internet.
              Ik heb haar vriendelijk bedankt en ook gezegd dat ik absoluut niet geïnteresseerd was om hier thuis enkele uren hun gezever te aanhoren.
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Hier geraken ze nooit ver met hun praatjes. Mijn eerste vraag is altijd om de naam van hun firma en hun eigen naam nog eens te herhalen, daarna mogen ze zeggen waar ze ons tel. nr. vandaan hebben. Meestal zeggen ze dan dat we dat "waarschijnlijk" bij een enquête ingevuld hebben. Dan krijgen ze steevast het antwoord dat wij nooit enquêtes invullen waarna we het dan "waarschijnlijk" op een beurs of zo gegeven hebben. Als we dan zeggen dat we nooit ons nummer ergens geven dan weten ze het ineens ook niet meer.
                De volgende stap is dan dat ik eis dat ze noteren dat ze ons nooit meer opbellen en tevens (wet op de privacy) onze gegevens uit hun database moeten verwijderen.

Na enkele jaren deze werkwijze te volgen worden we bijna nooit meer opgebeld door verkopers. Twee uitzonderingen, Bofrost waar ik de laatste keer serieus uit mijn krammen geschoten ben en de pipo's van het beveiligingsbedrijf dat hier op het forum ook al heeft komen spammen.

Wat ook werkt is dit.
                Last edited by on4bam; 17 april 2013, 17:29.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Hier wordt altijd gevraagd om dergelijke telefoontjes te doen buiten de werkuren van de normaal werkende zelfstandige en dat is 's avonds na 20u en 's morgens vóór 8u. Meestal komt er geen tweede telefoontje.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    ......

Wat ook werkt is dit.
                    Heb ik direct afgedrukt en naast de telefoon gelegd
                    Wacht maar als Belgacom nog eens belt of ik niet terug kom nadat ik naar Telenet ben verhuisd
                    Ze hebben al van alles beloofd maar ik hang steeds op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Wat ook werkt is dit.
                      Deze is ook goed (Engelstalig).

Comment

Ik heb gisterenmorgen ook zo eentje over de vloer gekregen van Proximus ( nu, eerder een bedrijf dat voor Proximus werkt ), en eigenlijk was ik best blij , vorig jaar in september was ik namelijk na bijna 14 jaar klant te zijn geweest bij Proximus overgestapt naar Mobistar, puur omwille van de financiele kant want dat was een stuk goedkoper ( pakweg 45 a 50% lagere facturen, ik spreek wel over de abbo's voor zelfstandigen want dat kan nogal verschillen tov partikuliere klanten, amai ) . Na een kleine 8 maanden ben ik maar wat blij om terug naar Proximus te kunnen gaan... Ik zal nu terug iets meer betalen ( amper 10% duurder dan bij Mobistar ) maar ik ga tenminste terug deftig een smartphone kunnen gebruiken...
                        Toen ik hem de vraag stelde om een creditnota te maken voor de in de laatste 14 jaar teveel betaalde facturen kreeg ik wel niet direct een deftig antwoord
                        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvdbergh Bekijk bericht
                          Yup... had ik ook al eerder gehoord.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvdbergh Bekijk bericht

Ik lag strijk van het lachen
                            hahahahahahhaha die tweede de suicide call was nog beter met zijn papieren zakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              Net een telefoon ontvangen van Lecturama.
                              Ik heb hier nog veel boeken van Lecturama liggen. Ik dacht dat die er al jaaaaaren niet meer bestonden.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                              X