Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari is geen speelgoed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ferrari is geen speelgoed

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    En of die auto nu toevallig van die Italiaanse rommel is , .
    't Zijn Fyra's met rubberbanden inderdaad!

Walter
    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
      .......
      Aangezien hij er maar alleen in zit.
      goed kijken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Hangt er van af in welke contekst dat filmpje gemaakt is hé.

Kennen we niet bijna allen garagehouders waar de kinderen s'avonds mogen/mochten helpen om de auto's binnen te zetten ?

Bij mijn vroegere garage deden zowel zoon als dochter dat, niet de auto's van de klanten, maar de nieuwe en tweedehandse die

tijdens de dag voor de deur stonden, werden s'avonds door die gastjes binnen gezet, voor hen de normaalste zaak van de wereld, maar voor sommige

toeschouwers mischien verbazingwekkend.

Ik weet ook nog goed, hier op een paar kilometer vandaan zit een grote transporteur met zo een honderd vrachtwagens,

van het moment dat die kinderen met hun voeten aan de pedalen konden, mochten die ook helpen om de vrachtwagens met of zonder

oplegger of sturende aanhanger enz. te parkeren, en ik heb het zelf nog gezien, die mannen konden dat als geen ander, bij een wedstrijdje

mooi in lijn parkeren tussen sommige beroepschaufeurs en hen moesten die zeker niet onderdoen tegenover mannen die ieder jaar zo een 150.000

Km bollen, integendeel, en dan mochten die ook eens met pa of ma's dikke bak op het parkeerplein rondrijden, die mannen worden tussen auto's

en of vrachtwagens grootgebracht, wat wil je.

En of die auto nu toevallig van die Italiaanse rommel is , of wat anders, als iemand daar een filmpje van maakt en op internet zet, geen probleem toch.

Ik ook niet, maar die mannen staan daar gewoon niet bij stil Walter, als je hier de weg van Roeselare naar Menen neemt, kom je waarschijnlijk

wel 100 autohandelaars tegen, daar zie je dat dagelijks als je wil, de kinderen doen het graag, en de ouders vinden het normaal.
        Ik heb absoluut niks tegen het rijden van die gasten op privé terreinen. Hier is het wel op de openbare weg.
        Als kinderen mochten wij ook de auto van ons ouders uit de garage rijden, uiteraard niet op straat. En verder hebben wij in de jaren 50 ook nog gaan crossen met afgedankte bolhoed Renaultjes en Daufines met de zoon van een garagehouder op hun domein te Kortrijk. Wij vonden dat uiteraard de max, maar voor de zoon was dat ook dagelijkse kost.
        Een Ferrari is daarentegen materiaal voor volwassenen en dan nog liefst voor diegenen die er kunnen mee rijden. Toen ik recent een dagje rondjes reed op Francorchamps was er daar ook een jong gastje aan het rijden met een Nissan 350z. Hij had alleen vergeten dat er boven op de Raidillon een onzichtbare linkse bocht is die bovendien gevaarlijk afhelt naar de buitenkant. Resultaat enkele tonneau's en een total loss. Die zal ook vriendelijk ontvangen geweest zijn thuis, vermoed ik.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb leren rijden van toen ik bij de pedalen kon, maar dat was tijdens de broodronde van mijn vader en meestal op privé wegen van en naar boerderijen. Mijn jongere broer van hetzelfde.
          En waar ik hier woon heb ik een privé-weg van een dikke 600 meter lang, dus l'histoire se répètait. Ik had een 2pK'tje waarmee hij zich mocht amuseren vanaf zijn 11. Mijn enige probleem was dat hij zich op 2 Januari (ik weet het nog) zich had vastgereden in het land van de boer hiernaast. Vriend gaan halen met een Defender, 2pK los maar de Defender vastgereden tijdens een volkomen overbodig cross-showtje, andere vriend erbij gehaald met een Range Rover en daarmee is het uiteindelijk gelukt.
          Zoon en dochter zelf "officieel" leren rijden en parkeren en allebei van de eerste keer er door.

Maar ja, waar kan dat momenteel nog ??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Een Ferrari is daarentegen materiaal voor volwassenen en dan nog liefst voor diegenen die er kunnen mee rijden.
            Iemand die volwassen is moet stilaan weten dat een Ferrari slechts speelgoed is, zowel voor volwassenen als voor kinderen.
            Soms loopt het spelen wat uit de hand, zoals je op bijgevoegde link kan zien.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Iemand die volwassen is moet stilaan weten dat een Ferrari slechts speelgoed is, zowel voor volwassenen als voor kinderen.
              Soms loopt het spelen wat uit de hand, zoals je op bijgevoegde link kan zien.

http://www.youtube.com/watch?v=BAtelRZCFWc
              Je moet meer dan op je knikker gevallen zijn om dat te gebruiken als speelgoed. Maar er zijn er inderdaad alhoewel die meer ervaring hebben met een fiets of met een voetbal.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Niettemin onverantwoord.
                Wat is nu het ergste denk je ... zo ne kleine tegen komen van een rijke familie die u alles kan vergoeden mochten ze u schade aanrichten of één van de 100.000 Belgen tegenkomen die niet verzekerd rond bolt en geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben ... om maar te zwijgen over het aantal dronkaards.
                Ja ... het mag niet, maar hoeveel leren er voor ze een voorlopig rijbewijs hebben niet rijden (lees parkeren) op een parking van een grootwarenhuis na sluiting.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wat is nu het ergste denk je ... zo ne kleine tegen komen van een rijke familie die u alles kan vergoeden mochten ze u schade aanrichten of één van de 100.000 Belgen tegenkomen die niet verzekerd rond bolt en geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben ... om maar te zwijgen over het aantal dronkaards.
                  Ja ... het mag niet, maar hoeveel leren er voor ze een voorlopig rijbewijs hebben niet rijden (lees parkeren) op een parking van een grootwarenhuis na sluiting.
                  Je zei wel na sluiting.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Je zei wel na sluiting.
                    Wat is het verschil tussen rijden op een openbare weg waar op dat moment geen verkeer is en rijden op een parking met openbaar karakter waar op dat moment geen andere voertuigen zijn?
                    Op beide plaatsen kan plots toch een andere bestuurder of voetganger opduiken welke je kan aanrijden.
                    Elke parking van grootwarenhuizen dat vrij toegankelijk is voor het publiek kent het openbaar karakter (ook na sluiting) en daarop kan men ook vervolgd worden voor zware inbreuken zoals het niet hebben van een geldig rijbewijs, het dronken zijn, het plegen van vluchtmisdrijf, het rijden met een niet ingeschreven voertuig, het rijden met een niet verzekerd voertuig, ...
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Wat is het verschil tussen rijden op een openbare weg waar op dat moment geen verkeer is en rijden op een parking met openbaar karakter waar op dat moment geen andere voertuigen zijn?
                      Op beide plaatsen kan plots toch een andere bestuurder of voetganger opduiken welke je kan aanrijden.
                      Elke parking van grootwarenhuizen dat vrij toegankelijk is voor het publiek kent het openbaar karakter (ook na sluiting) en daarop kan men ook vervolgd worden voor zware inbreuken zoals het niet hebben van een geldig rijbewijs, het dronken zijn, het plegen van vluchtmisdrijf, het rijden met een niet ingeschreven voertuig, het rijden met een niet verzekerd voertuig, ...
                      Dus... niet doen.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Pas op als je van een rijke stinkerd iets wilt krijgen, je zou je nog schromelijk kunnen mispakken.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                          Pas op als je van een rijke stinkerd iets wilt krijgen, je zou je nog schromelijk kunnen mispakken.
                          Wel dat was ook mijn eerste reactie hierop. Want die mannen staan meestal boven de gewone wereld hé en hebben met het, voor hen althans 'klein grut', niet veel te maken.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                          X