Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
haha, nogal een contrast met de oudere, kalende mannen met buikje die meestal met die dingen rijden. Dat moet een fantastische ervaring zijn voor zo'n kind.
waarom?
Toen ik 13 jaar was mocht ik nu en dan ook eens rond rijden op de parking van mijn vader...
Ok twas een ford fiesta, maar deze meneer heeft geen ford fiesta
als dat dan de enige wagen is dat die man heeft... u kunt die man toch niet verplichten een ford fiesta te kopen om zijn kind eens in te doen rond rijden.
of ruik ik enige jaloezie?
Ten hoogstens eens op mijn schoot plaatsnemen achter het stuur zo'n broekventje, maar niet. Inderdaad, toch wat erover, maar goed, een feit is dat het bestaat. Papa zal er misschien meerdere van dit type staan hebben.
Me dunkt dat hij er wel gemanierder en voorzichtiger mee kan rijden dan de meeste volwassenen.
Hihi, hier wel ja. Maar eens hij per ongeluk op het gaspedaal trapt ipv de rem is er niet veel meer te redden denk.
Aangezien hij er maar alleen in zit.
Zeker met die power.
Ach ja ach ja , er zullen altijd the haves and the have nots zijn. Het is dus natuurlijk in een bepaald opzicht decadent en immoreel. Daar gaat het ook om hé, dat onderscheid duidelijk stellen, dat is de fun voor deze kids want laat ons wel wezen , met ratio heeft het het echt wel heel weinig te maken. Zo'n Ferrari maakt vreselijk veel lawaai, is zo hard afgeveerd dat de vullingen uit je tanden vallen en verbruikt zo veel dat je maar beter aandelen hebt in de olieindustrie. Een oermens zou kiezen voor een Citroen Picasso, niet gehinderd door het besef dat de Ferrari je de hoogste status geeft.
Let wel, we zijn allemaal van hetzelfde grondplan gemaakt, in wezen niet beter of slechter. Toch zou ik het hoop ik als (super)rijke minder primair aanpakken, zeker naar mijn kinderen toe.
Cool. that's all I can say. Want hoe je het ook bekijkt, hoe je je er ook bij
voelt. Als kleine man, neen, nog niet eens man, jongen. Kind. En toch denk
ik: cool. Dat is alles wat ik kan denken.
Mijn neef rijd al sinds zijn 11 jaar met de auto op 'het erf', hij mocht zelfs de auto's van de klanten van zijn ouders parkeren. (BMW's, Jaguar's Audi's en zelfs Lamborgini's) De meeste volwassenen kunnen niet zo goed rijden als hem aan die leeftijd! Heeft dus volgens mij niets te maken met leeftijd.
Mijn neef rijd al sinds zijn 11 jaar met de auto op 'het erf', hij mocht zelfs de auto's van de klanten van zijn ouders parkeren. (BMW's, Jaguar's Audi's en zelfs Lamborgini's) De meeste volwassenen kunnen niet zo goed rijden als hem aan die leeftijd! Heeft dus volgens mij niets te maken met leeftijd.
Hangt er van af in welke contekst dat filmpje gemaakt is hé.
Kennen we niet bijna allen garagehouders waar de kinderen s'avonds mogen/mochten helpen om de auto's binnen te zetten ?
Bij mijn vroegere garage deden zowel zoon als dochter dat, niet de auto's van de klanten, maar de nieuwe en tweedehandse die
tijdens de dag voor de deur stonden, werden s'avonds door die gastjes binnen gezet, voor hen de normaalste zaak van de wereld, maar voor sommige
toeschouwers mischien verbazingwekkend.
Ik weet ook nog goed, hier op een paar kilometer vandaan zit een grote transporteur met zo een honderd vrachtwagens,
van het moment dat die kinderen met hun voeten aan de pedalen konden, mochten die ook helpen om de vrachtwagens met of zonder
oplegger of sturende aanhanger enz. te parkeren, en ik heb het zelf nog gezien, die mannen konden dat als geen ander, bij een wedstrijdje
mooi in lijn parkeren tussen sommige beroepschaufeurs en hen moesten die zeker niet onderdoen tegenover mannen die ieder jaar zo een 150.000
Km bollen, integendeel, en dan mochten die ook eens met pa of ma's dikke bak op het parkeerplein rondrijden, die mannen worden tussen auto's
en of vrachtwagens grootgebracht, wat wil je.
En of die auto nu toevallig van die Italiaanse rommel is , of wat anders, als iemand daar een filmpje van maakt en op internet zet, geen probleem toch.
Comment