Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

They walk the Earth

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• They walk the Earth

Eindelijk gaan we het weten, op 22 april gaan we eindelijk een verklaring hebben waarom sommigen hier zo "anders" zijn (grapje hé).
    Last edited by Sultana; 9 april 2013, 17:26.

Re: They walk the Earth

Zal mij benieuwen Alhoewel ik wel geloof dat de aarde niet de enige plek in het universum is waar leven op voorkomt. Wie weet zijn er wel levensvormen die wij niet kunnen waarnemen
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Gazettenvulsel. Of zoals onze noorderburen dat noemen: broodje aap.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

flodorova

Als er intelligent buitenaards leven zou bestaan, dan zal het wel zo intelligent zijn om hier weg te blijven.
        Deze reactie bij het laatste nieuws kan tellen he en klopt ook wel

Henius

Dus kabouterjes hebben wel degelijk bestaan. plopper de plop!!!
        En deze vond ik de MAX lol
        Volgende Plop film bezoek van andere planeet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
          Wie weet zijn er wel levensvormen die wij niet kunnen waarnemen
          Er is een reden voor het niet bekend zijn van 99% van de levende organismen op aarde.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

't Is te hopen dat het waar is, hoeven we ons al geen zorgen meer te maken over een buitenaardse invasie, gewoon een tennisracket bij de hand houden is al genoeg lijkt me .
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

niet geloven in buitenaards leven is naief.
              Geloven dat ze hier rondsukkelen , tjah denkek ook naief.

ze zijn er, en daarom niet alleen in de vorm van microben of dergelijke.
              ik ben er rats van overtuigd dat er veel inteligenter leven bestaat dan wij.
              Maaar ik betwijfel of wij het ooit nog zullen meemaken.

zowiezo hou ik ze hier liever ver weg vandaan, want je weet nooit waar die mannen op uit zijn

Trouwens een redelijk simpele berekening om te weten "hoeveel" mogelijks lever er wel niet is in ons universum zelfs al in onze eigen melkweg.

weet nu wel niet meer hoe ze juist ging, maar heb ze gezien op Nat geo.
              het aantal deed mij verstomd staan, maar het was met de biljoenen planeten waar leven zou zijn.

Comment

Digital Journal is a digital media news network with thousands of Digital Journalists in 200 countries around the world. Join us!

Kleine echte mensjes blijkbaar ...

Comment

Aliens gaan we hier nooit op aarde zien. Die zouden onze zomers niet overleven. Veeeeeeeel te warm. Die mannen zijn niet gek, zenne...
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                    http://www.digitaljournal.com/article/348702
                    Kleine echte mensjes blijkbaar ...
                    Ja zeg .. voor buitenaardsen? met zo een rommelzooitje als menselijk DNA aan de slag gaan ... erg superintelligent is dat toch niet hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...e-wereld.dhtml

Eindelijk gaan we het weten, op 22 april gaan we eindelijk een verklaring hebben waarom sommigen hier zo "anders" zijn (grapje hé).
                      The invaders! Wie kent deze reeks nog met lookalike Paul Newman Roy Thinnes, uit de sixties?
                      Toch vreemd of beter gezegd getuigend van weinig fantasie dat deze aliens altijd voorgesteld worden in humanoïde vorm, met twee benen, twee armen, een hoofd dat bovenaan staat met daarin twee ogen
                      In een film van Dwight Shimalayan met Mel Gibson passeerde er ook zo één de revue, er was toch één belangrijk verschil: tussen de benen geen geslachtsorganen te bespeuren.

Walter
                      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        ...
                        In een film van Dwight Shimalayan met Mel Gibson passeerde er ook zo één de revue, er was toch één belangrijk verschil: tussen de benen geen geslachtsorganen te bespeuren.
                        Walter
                        wwooohhhaaa .. geslachtsloos?! ... dan is het zeker een engel!! (zie belegering en val van Constantinopel, 1453, discussie over het geslacht der engelen! LOVL!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Walter
                          Dwight? Shimalayan?
                          Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
                          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
                            Dwight? Shimalayan?

Ik vermoed dat hij Signs bedoelt: Manoj Night Shyamalan
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Ik vermoed dat hij Signs bedoelt: Manoj Night Shyamalan
                              Wow inderdaad, in de gauwte neergepend en vluchtig uit een geheugenflard geput. Blijkt dan dat geheugen op eigengereide wijze een en ander wat vervormt...

Walter
                              D850

Comment

Working...
                              X