Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
They walk the Earth
Collapse
X
-
-
Re: They walk the Earth
Zal mij benieuwenAlhoewel ik wel geloof dat de aarde niet de enige plek in het universum is waar leven op voorkomt. Wie weet zijn er wel levensvormen die wij niet kunnen waarnemen
Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
-
flodorova
Als er intelligent buitenaards leven zou bestaan, dan zal het wel zo intelligent zijn om hier weg te blijven.
Henius
Dus kabouterjes hebben wel degelijk bestaan. plopper de plop!!!
Volgende Plop film bezoek van andere planeet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk berichtWie weet zijn er wel levensvormen die wij niet kunnen waarnemenThe Knight That Says Ni...kon
Comment
-
't Is te hopen dat het waar is, hoeven we ons al geen zorgen meer te maken over een buitenaardse invasie, gewoon een tennisracket bij de hand houden is al genoeg lijkt me.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
niet geloven in buitenaards leven is naief.
Geloven dat ze hier rondsukkelen , tjah denkek ook naief.
ze zijn er, en daarom niet alleen in de vorm van microben of dergelijke.
ik ben er rats van overtuigd dat er veel inteligenter leven bestaat dan wij.
Maaar ik betwijfel of wij het ooit nog zullen meemaken.
zowiezo hou ik ze hier liever ver weg vandaan, want je weet nooit waar die mannen op uit zijn
Trouwens een redelijk simpele berekening om te weten "hoeveel" mogelijks lever er wel niet is in ons universum zelfs al in onze eigen melkweg.
weet nu wel niet meer hoe ze juist ging, maar heb ze gezien op Nat geo.
het aantal deed mij verstomd staan, maar het was met de biljoenen planeten waar leven zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichthttp://www.digitaljournal.com/article/348702
Kleine echte mensjes blijkbaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichthttp://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...e-wereld.dhtml
Eindelijk gaan we het weten, op 22 april gaan we eindelijk een verklaring hebben waarom sommigen hier zo "anders" zijn(grapje hé).
Toch vreemd of beter gezegd getuigend van weinig fantasie dat deze aliens altijd voorgesteld worden in humanoïde vorm, met twee benen, twee armen, een hoofd dat bovenaan staat met daarin twee ogen
In een film van Dwight Shimalayan met Mel Gibson passeerde er ook zo één de revue, er was toch één belangrijk verschil: tussen de benen geen geslachtsorganen te bespeuren.
WalterD850
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht...
In een film van Dwight Shimalayan met Mel Gibson passeerde er ook zo één de revue, er was toch één belangrijk verschil: tussen de benen geen geslachtsorganen te bespeuren.
Walter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtIn een film van Dwight Shimalayan met Mel Gibson passeerde er ook zo één de revue, er was toch één belangrijk verschil: tussen de benen geen geslachtsorganen te bespeuren.
WalterCanon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk berichtDwight? Shimalayan?
Ik vermoed dat hij Signs bedoelt: Manoj Night ShyamalanIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk vermoed dat hij Signs bedoelt: Manoj Night Shyamalan
WalterD850
Comment
Comment