Een vriend van mij koopt een media player van Western digital en is daar zeer tevreden van. Aangezien mijn flatscreen tv geen usb aansluiting heeft, en je bovendien op zo'n mediaplayer Spotify, Deezer enz. hebt, dacht ik , ik koop mij er ook eentje. Bij nader inzien echter, heeft mijn TV ook maar 2 HDMI poorten. Eentje dus voor mijn telenet digicorder, eentje voor mijn DVD speler. Nu kom ik er dus eentje te kort voor WD media player of ik zou elke keer de HDMI uit mijn DVD moeten trekken en inpluggen in de WD player. Blijkbaar kun je wel degelijk een hdmi kabel splitten, vond er ook een site over: http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels...splitters.html
Echter, toch wat watervrees, welke moet ik nemen, met of zonder versterker en vooral, gaat er geen storing tussen twee signalen plaatsvinden als bv. WD player speelt maar de DVDspeler toch ook standbye staat?
Walter
Echter, toch wat watervrees, welke moet ik nemen, met of zonder versterker en vooral, gaat er geen storing tussen twee signalen plaatsvinden als bv. WD player speelt maar de DVDspeler toch ook standbye staat?
Walter
Comment