Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rma

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Begrijp me even: ik had graag wat sterker in mijn schoenen gestaan he
    Maar wat vragen ze nu eigenlijk allemaal bij WD voor die RMA?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Rma

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Maar wat vragen ze nu eigenlijk allemaal bij WD voor die RMA?
      Die verpakking.
      Staat op hun site.
      De schijf moet tussen twee kartons zitten. Rondom beschermt met luchtkussens....
      En dan alles in een doos he met het label : adres en afzender.

      Ik versta dat goed allemaal maar ik heb dat niet he.
      Een postpak kan ik me aanschaffen.
      En wat gebeurt er onderweg allemaal met zo'n pakket.
      Last edited by theokus; 3 april 2013, 14:48.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Rma

        Zaak is opgelost
        Dankzij Eurosys die voor de RMA zorgen.
        Dank u Eurosys!
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Rma

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Zaak is opgelost
          Dankzij Eurosys die voor de RMA zorgen.
          Dank u Eurosys!
          Had je dat dan niet eerst gevraagd?
          Via de winkel van aankoop lijkt me toch een logisch begin, of niet?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Rma

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Had je dat dan niet eerst gevraagd?
            Via de winkel van aankoop lijkt me toch een logisch begin, of niet?
            Juist en zo doe ik het meestal.
            MAAR ik had géén factuur en ik weet NU via Eurosys dat er geen factuur is maar een kasticket...
            Ik heb straks nog een keer gezocht hier thuis maar ik vond niets dus ook géén kasticket.
            Zonder bewijs sta je in feite nergens.
            Dus in het vervolg vraag ik een factuur behalve als het om een prulletje gaat
            Zonder bewijs val je terug op de goede wil van de winkel he. ZO zit dat.
            Nu het was opgelost in vijf minuten
            Ik weet hoe ik dat moet aanpakken.
            En ze hadden echt geen zin om alle tickets in hun boekhouding op te zoeken....snap je

            Ah.... de originele doos had ik toch nog gevonden. Lag ergens hier in een kast.
            Dus de verpakking om te versturen was dus ook weer in orde.
            Gelukkig had ik via de site van WD RMA aangevraagd en de nodige papieren had ik afgedrukt en meegenomen.
            Goed dat ik dat gedaan had.
            De RMA is dus in orde en de serienummer liegt niet he.
            Die WD MyBook had ik dus geregistreerd via de site van WD.
            Bij Eurosys hebben ze nog even die WD getest maar daar kwam niets meer uit.
            Eurosys zal die WD versturen en mij mailen als er nieuws is.
            Kosten? Zero
            Ik heb gevraagd of er kosten waren he.

            Intussen heb ik een Seagate Expansion van 2T aangeschaft.
            Moest een backup hebben he.
            Alhoewel die ook USB3 heeft duurde het verdorie lang om 670GB over te zetten.

            * Ben aan "aanpassingen" aan 't denken
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Rma

              Bij de winkel waar ik mijn PC materiaal koop (Alfa Solution) als bij de winkel waar ik mijn fotomateriaal aankoop (Art&Craft) kan ik facturen opvragen jaren na aankoop . Ik hoor nu zeggen dat er goedkopere zaken zijn en geloof ik heel zeker maar de service die je in zo'n zaken krijgt is "second to none"

              Comment

              Working...
              X