Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : topglas voor de prijs van bokaalglas.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gezocht : topglas voor de prijs van bokaalglas.

Mag ik vragen over welk object het ging en welke prijs er geboden werd?

Ik heb zelf ook al gehad dat ik een belachelijk bod kreeg maar heb ook al gezien dat mensen voor oudere dingen die "vroeger" top waren nu nog steeds veel geld vragen omdat ze denken ,eens top altijd top.

En verder om in de stijl te blijven; ik heb ondertussen een paar keer gereageerd op een gevraagd bericht en heb zelfs geen reactie gekregen. Gewoon boertig dus maar ja, niet iedereen heeft goede manieren meegekregen denk ik dan.
    Je ziet het hier wel meer verschijnen ,nieuwe mensen die enkel de koop-afdeling gebruiken en voor de rest niets toevoegen. Spijtig maar ja....
    D800 en een goed glasservies

Comment

Niemand kan een zoeker of verkoper verplichten te reageren op een bieding, al dan niet correct of belachelijk laag.

Leer daar gewoon mee leven, en negeer de onzin biedingen of vragen.

Zelfs als ik deftig onderhandeld heb, kan je de verkoper toch nog in de ogen zien. Ik heb nog nooit iemand een pistool tegen de slaap gedrukt om een korting te krijgen hoor.
      Maar wel al een nee gehoord die nadien een ja werd, en dan denk ik toch dat de verkoper tevreden is.

En als nee een nee blijft, even goede vrienden, maar hier geraken we het niet over eens.

Een bod doen, is eigenlijk nog niet eens onderhandelen.

Comment

Nee ik vraag geen korting bij een nieuwe wagen , ik krijg mijn wagens met tankkaart van mijn werkgever . bedrijfswagen heet dat zo mooi .
        Onderhandelen voor een nieuwe job nee ik word ingelijfd door headhunters die toch altijd meer geven voor mijn werk dan mijn huidige werkgever.
        Opslag vragen gaat niet ik werk met een contract van 5 jaar met een vast jaarloon +voordelen .{ zou ook schandalig zijn om nog meer te vragen dan wat ik nu krijg} na 5 jaar zie ik dan wel of ik er wil blijven en aan welke voorwaarden.
        Bij telenet onderhandelen je kan ook bij de bakker en of slager onderhandelen over 2 eurocent? nee dank u te duur
        Is het respectloos iemand de helft van de vraagprijs te bieden ja .
        Vind je de vraagprijs te hoog zoek dan verder en verspil een mens zijn tijd niet men zinloze biedingen of voorstellen.
        Bij vandenborre onderhandelen ?lachen u die uit dan ?

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Dus jij vraagt ook geen korting als je een auto koopt, of bij het kopen van een huis?
        Nog nooit opslag gevraagd? Of onderhandeld over een loon bij een nieuwe job?

Wie niet vraagt blijft maagd!

Ik onderhandel zelfs bij Telenet, Vandenborre met mijn kinderen, mijn vrouw, mijn baas. Wat is daar nu verkeerd of respectloos aan?
        En dat hoeft niet altijd over geld te gaan, maar bij voorbeeld over een uitgaansuur, verlof, etc.

Comment

........

Wie niet vraagt blijft maagd!
          en:
          Als je alleen een hamer hebt is elk probleem een spijker.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
            Bij vandenborre onderhandelen ?lachen u die uit dan ?
            Op de rest van uw commentaar ga ik niet reageren.
            Klinkt nogal arrogant.

Maar Vandenborre lacht me niet uit. Ik kreeg een korting van 250€ op een diepvriezer gebaseerd op een internetaanbod. Vooral gedaan omdat ik met ecocheques wou betalen.

Comment

Niemand kan een zoeker of verkoper verplichten te reageren op een bieding, al dan niet correct of belachelijk laag.

Leer daar gewoon mee leven, en negeer de onzin biedingen of vragen.

Zelfs als ik deftig onderhandeld heb, kan je de verkoper toch nog in de ogen zien. Ik heb nog nooit iemand een pistool tegen de slaap gedrukt om een korting te krijgen hoor.
              Maar wel al een nee gehoord die nadien een ja werd, en dan denk ik toch dat de verkoper tevreden is.

En als nee een nee blijft, even goede vrienden, maar hier geraken we het niet over eens.

Een bod doen, is eigenlijk nog niet eens onderhandelen.
              De harde wereld van de commercie waar men nogal eens over lijken gaat. Gelukkig moet ik daar niet aan meedoen, het zou trouwens ook mijn ding niet zijn, mijn karakter en mijn opvoeding hebben mij dat anders voorgehouden. En ik denk niet dat ik hier alleen ben, gelukkig maar. Misschien ook een teken des tijds en "in" bij de "jeugd". Waar is de tijd dat dierenhandelaars mekaar op de hand sloegen teken van wederzijds vertrouwen en als de koop uiteindelijk gesloten was waarbij beide partijen gelukkig waren. Maar die hadden nog respect voor mekaar, want ze moesten mekaar dagelijks in de ogen kijken.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                .... Waar is de tijd dat dierenhandelaars mekaar op de hand sloegen teken van wederzijds vertrouwen en als de koop uiteindelijk gesloten was waarbij beide partijen gelukkig waren.....
                nog iedere week bij ons op de veemarkt in Purmerend.
                grt,bouk.
                PS:
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                Last edited by bouk; 15 maart 2013, 11:45. Reden: ps;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                  Mag ik vragen over welk object het ging en welke prijs er geboden werd?

Ik heb zelf ook al gehad dat ik een belachelijk bod kreeg maar heb ook al gezien dat mensen voor oudere dingen die "vroeger" top waren nu nog steeds veel geld vragen omdat ze denken ,eens top altijd top.

En verder om in de stijl te blijven; ik heb ondertussen een paar keer gereageerd op een gevraagd bericht en heb zelfs geen reactie gekregen. Gewoon boertig dus maar ja, niet iedereen heeft goede manieren meegekregen denk ik dan.
                  Je ziet het hier wel meer verschijnen ,nieuwe mensen die enkel de koop-afdeling gebruiken en voor de rest niets toevoegen. Spijtig maar ja....
                  Ik ga niet verder in detail gaan dan bij mijn openingspost omdat ik de geïnteresseerde niet wil compromitteren. Maar het gaat wel om een top-objectief waarbij de prijs die ik voorstelde perfect in de lijn ligt van dit : http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266
                  Het heeft wel te maken met iemand wiens forumberichten zich voornamelijk toespitsen op "gezocht" en "aangeboden".
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Heeft niets met arrogantie te maken
                    .Wel met het feit dat de verkoper bij vandenborre weinig tot niets kan doen aan de prijzen die worden echt niet door de verkoper bepaald.

Wat ik dan arrogant vind is mensen die onzinnige biedingen doen en als ze dan zelf iets kwijt willen moeten ze de hoofdprijs lees nieuwprijs ervoor hebben.
                    Jij hebt mij gevraagd of ik in de garage korting vraag of opslag bij mjn werkegever ik heb daar enkel op geantwoordhoe dat zit in mijn geval.
                    Op de rest van uw commentaar ga ik niet reageren.
                    Klinkt nogal arrogant.

Maar Vandenborre lacht me niet uit. Ik kreeg een korting van 250€ op een diepvriezer gebaseerd op een internetaanbod. Vooral gedaan omdat ik met ecocheques wou betalen.
                    Last edited by stefan.d; 15 maart 2013, 12:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      nog iedere week bij ons op de veemarkt in Purmerend.
                      grt,bouk.
                      PS:
                      http://www.youtube.com/watch?v=ivN64FhKVgU
                      Er zit daar toch eentje tussen die zijn middenvinger laat zien.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Er zit daar toch eentje tussen die zijn middenvinger laat zien.
                        yep..das een bekende.
                        grt,bouk.

Comment

Ik heb helemaal niks te koop gezet. Op de vraag in gezocht naar een bepaald objectief heb ik gereageerd via mail en gevraagd wat de geïnteresseerde ervoor over had. Niet meer en niet minder...
                          Dus gaat het maar om een vraag en een antwoord ... niet veel redenen om zich daar druk in te maken.

Maar het komt overal op hetzelfde neer, als men iets wil kopen moet het zo goedkoop mogelijk zijn en als men iets verkoopt ... dan wil men er zoveel mogelijk voor.
                          Logisch toch?

Waar ik wel problemen mee heb is dat sommige mensen geen respect hebben voor uw beslissing en uw vraagprijs te hoog vinden of uw bod te laag (afhankelijk van verkoop of aankoop) ... weinigen kunnen eerlijk zeggen "sorry, geen interesse voor dit bedrag" maar gaan dan in discussie en vinden de andere belachelijk.
                          Erger is het nog als het geen kandidaat kopers zijn maar mensen die zich even willen moeien.
                          Ik vraag me af of dergelijke mensen dan ook elke winkel binnenstappen waar ze een iets hogere prijs zien en de verkoper erop gaan wijzen dat hij te duur is.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik ken mensen die altijd en overal vragen wat de korting is die ze krijgen als ze het artikel kopen, zelfs mits enig aandringen. Het ijkt gemarchandeer maar ik ben verbluft over wat ze uitsparen met hun stoute schoenen aan te trekken. Je moet het enkel durven vragen en ergo, een vaste prijs, dat bestaat niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              een vaste prijs, dat bestaat niet!
                              Bij de bakker wel hoor

Maar soms loont het toch de moeite om het eens te vragen, ik heb zo ooit eens 800 euro, ja echt 800 euro afgekregen van een keukenblokje die geprijsd stond voor 1800 euro.
                              Ik heb er dan achteraf ook nog een spoelbak en mengkraan bij gepingeld. Mijn vrouw was al ver weg hoor. Maar die keuken boeren vragen echt te veel.

Ruud
                              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Bij Saturn toch al 100 euro kunnen afdingen op een 'showroommodel' :-)
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                                X