Ik heb eens gereageerd in "gezocht" op de vraag naar een zoom objectief van topkwaliteit. Deze lens gebruik ik momenteel zeer weinig en was bereid, indien de geboden prijs redelijk was, hierop in te gaan. Met ontsteltenis heb ik moeten vaststellen dat mensen er nogal eens van uitgaan dat ze een dergelijk kwalilteitsstuk, dat bovendien nog zo goed als nieuw is, zomaar voor een habbekrats kunnen kopen maar er enkel de prijs van bokaalglas willen aan besteden. Hierbij vraag ik mij ook af of dit opzettelijk is of uit onwetendheid. Uiteraard is dit goed geprobeerd, maar het getuigt allerminst van respect voor het product en evenmin van respect voor de aanbieder. Is dit een teken des tijds, of is dit louter om te speculeren op puur geluk, toeval of misschien geldnood van een of andere bezitter ?
Ik hoop in elk geval dat dit hier gaat om een kleine minderheid want na dergelijke ervaring vraag ik mij af waarmee sommigen denken bezig te zijn.
Ik hoop in elk geval dat dit hier gaat om een kleine minderheid want na dergelijke ervaring vraag ik mij af waarmee sommigen denken bezig te zijn.
Comment