Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helmut gaat terug zingen, man man man

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Helmut gaat terug zingen, man man man

Vind de Lotti van nu ook maar niks. De man heeft betere dingen gedaan en kan volgens mij wel zingen, maar met hetgeen hij nu afkomt is volgens mij terug naar af. De man heeft nogal een zeer groot ego en denkt misschien dat alles wat hij aanraakt moet aanslaan. Maar het kan verkeren.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Er zijn nog een heleboel soorten muziek die mij niets zeggen, maar dat is daarom nog niet voor iedereen slechte muziek...
      Dat is juist. Maar je hebt goede muziek en slechte muziek.
      Het mooie is dat je dat helemaal zelf mag bepalen. En dat
      dit niks te maken heeft wie wat hoeveel dan ook verkoopt.
      Het moet voor jou goed zijn.
      Dan spreken we dus over smaak. Eigen smaak. En wie heeft
      nu zin om daarover te gaan palaveren?
      Verder gun ik meneer Lotti alles waar hij van droomt. Zoals
      ik ook alle andere mensen het allerbeste gun; zolang ze me
      maar gerust laten.

Comment

Omdat ik van muziek en van zang houd, kijk is nogal eens naar "the Voice". Voor velen misschien niet direct een referentie, maar ik vraag mij na het beluisteren van enkele stemmen tijdens de blind auditions af of men Lotti met wat hij nu doet niet direct naar huis zou sturen. Nu, wat ik hier toch ook moet vaststellen is dat een stem van een Koen Wauters het hier waarschijnlijk ook niet ver zou brengen. De man die overigens de kandidaten moet coachen. Ik heb zeer veel respect voor wat die man allemaal doet, maar op gebied van zangkwaliteiten heb ik nogal mijn twijfels. Soms lijkt dat meer op geschreeuw dan op zingen.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Vind de Lotti van nu ook maar niks. De man heeft betere dingen gedaan en kan volgens mij wel zingen, maar met hetgeen hij nu afkomt is volgens mij terug naar af. De man heeft nogal een zeer groot ego en denkt misschien dat alles wat hij aanraakt moet aanslaan. Maar het kan verkeren.
          Dat zei een Ollander
          En het is daar dat Helmut zijn carrière begon dus bij Henny Huisman.
          Zijn eerste optreden (imitatie van Elvis) heb ik gezien op tv.
          Rrock 'n' roll is niet mijn genre maar Helmut deed dat zeer goed.
          Hij leek me toen een onzeker "manneke" en wat hij zei trok op niet veel. Hij kwam ook zeer naïef over.
          Het duurde niet lang voor mij althans, dat ik vond dat hij een zeer goede stem had.
          En het was nog de tijd dat de ene Vlaamse zanger de andere niets gunde.

Helmut Classic vond ik goed. Kon je zien en horen wat hij in zich had: een goede stem met een groot bereik.

Of hij iets meer verloren heeft dan zijn haren weet ik niet
          Het gebeurt wel meer dat zangers als ze binnen zijn, gaan doen wat ze graag doen.
          Gisteren zag ik hem bij "Manneke Paul" op vtm... en ik vond het ook maar niks.
          Maar ja dat is maar één mening he
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Hij is 3 jaar terug op het werk geweest bij onze oudjes, haha mijn collega liet gewoon haar bord vallen !!!!!
            Moet zijn hij toch iets mannelijks heeft...? Hell no !!!!! Whahahahhahaha !! En lap, zit nu weer met
            ♪♫♫♪♪♫ Tiiiiii-riiiiii-TOMBA TIRITOMBA tiritomba leio leio leio LE ♪♫♪♪♫
            in mijn hoofd... Zucht...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
            X