Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Kan je dan ook zeggen van Danni Klein (Vaya Con Dios). In haar nieuwe werk staat zij gewoon wat tekst af te lezen, terwijl ze zo'n machtige stem heeft om te ZINGEN.
Laat maar doen. Heb heel die Lotti nooit interessant gevonden. Maar hier een
held omdat hij veel plaatjes verkocht, allemaal afkooksels van iets anders.
Ik ben er ook nooit een fan van geweest, maar er zijn er wel een heleboel die zijn platen kopen en naar zijn concerten komen, voor die fans is hij dan toch goed bezig?
Er zijn nog een heleboel soorten muziek die mij niets zeggen, maar dat is daarom nog niet voor iedereen slechte muziek...
Ik ben geen fan van zijn muziek en heb zijn laatste CD nog niet gehoord. Maar, ongeveer 10 jaar geleden was ik als stagair aanwezig bij de opnames van één van zijn CD's en ik kan je zeggen, die man kan echt wel zingen.
Juist, bouk, en dat weet ik zelfs als Engelsman.
Terug, achteruit = verplaatsing in de ruimte
Weer, opnieuw... = in de tijd.
Vele Vlamingen zondigen hier tegen.
Comment