Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoofdtelefoon voor IPAD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hoofdtelefoon voor IPAD

    Beats = inderdaad marketing.
    Ik vind ze bovendien ook niet mooi.

    Hier liggen 3 koptelefoons van Sennheiser, allen aangekocht NA raad gevraagd te hebben aan een audio-ingenieur die bij een TV-station werkt.

    Hij heeft mij keer op keer Sennheiser aangeraden. De man weet zéér goed waarover hij spreekt en gaat persoonlijk ook steeds voor de beste prijs/kwaliteitsverhouding.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Re: Hoofdtelefoon voor IPAD

      Ik heb 4 Sennheisers gehad. Van eentje, de 560 dacht ik, heeft een draadje het begeven in 1 van de schelpen. De andere had een probleem aan de mini jack aansluitig. Goede geluidskwaliteit, maar ik ben toch wel ontgoocheld over de robuustheid van die dingen.

      Comment


      • #18
        Re: Hoofdtelefoon voor IPAD

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Ik heb 4 Sennheisers gehad. Van eentje, de 560 dacht ik, heeft een draadje het begeven in 1 van de schelpen. De andere had een probleem aan de mini jack aansluitig. Goede geluidskwaliteit, maar ik ben toch wel ontgoocheld over de robuustheid van die dingen.
        Die kabelaansluiting is inderdaad een probleem bij sommige modellen. Heb op mijn HD 580 ook al de kabel moeten vervangen (gelukkig is dat heel makkelijk, want met stekkers).
        Op de heel dure modellen spelen ze zeker, maar je kan maar hopen dat ze al geleerd hebben uit het verleden met hun nieuwere modellen.
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #19
          Re: Hoofdtelefoon voor IPAD

          We zijn eruit geraakt, een paar modellen beluisterd en het is de HD 449 geworden.
          Ik heb mijn budget dus ietsje moeten opkrikken.
          Qua comfort zit deze heel goed, omsluit heel het oor.
          Qua geluid ken ik er natuurlijk niet zo veel van als sommige, maar het is een mooi (warme) klank en niets dat er echt uitspringt, mooi in balans.
          Hij sluit goed af en dempt dus goed het omgevingsgeluid, al kan je alles rondom wel volgen.
          Zoals verwacht is de bouwkwaliteit iets minder, maar niet slecht.

          Dank voor alle raad.
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

          Comment

          Working...
          X