Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nu, ik ben ook niet bepaald fan van de huidige cult rond DJs en zaken als TomorrowLand e.d., maar Avicii was een bekende naam in het milieu. Ik zie dat ik zelfs een 'plaatje' in mijn iTunes bibliotheek heb, een gratis download destijds.
Binnen de "Tomorrowlandscene" was hij een mega naam maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er iemand is (behalve 100% Klara luisteraars ) waarbij geen enkele van zijn platen bekend in de oren klink. Je ziet het ook aan de namen van de collega's die op zijn dood reageerden (Netsky, Like Mike, Armand van Buren, Tiesto, David Guetta, Martin Solveig...).
De kranten melden de verdrinkingsdood van Eric Geboers toen hij in de Miramar-waterplas in Mol (een van de vele ontstane meren door de ontginning van het "wit zand") in het water sprong om een hondje te redden.
De kranten melden de verdrinkingsdood van Eric Geboers toen hij in de Miramar-waterplas in Mol (een van de vele ontstane meren door de ontginning van het "wit zand") in het water sprong om een hondje te redden.
Een beetje te vroeg zeker?
Hoewel het er niet goed uit ziet heeft De Standaard het nog over de zoektocht, net als VRTNWS. Een korte "search" levert alvast geen "kranten" die zijn dood zouden melden.
Een beetje te vroeg zeker?
Hoewel het er niet goed uit ziet heeft De Standaard het nog over de zoektocht, net als VRTNWS. Een korte "search" levert alvast geen "kranten" die zijn dood zouden melden.
't Is daar ook een rare plas hoor, je ziet daar maar heel weinig bootjes op het water en al helemaal geen ski-ers.
De huizen rondom die plas zijn ook niet normaal en de meeste staan buiten het seizoen leeg.
Enfin jammer hé, nog zo jong zijn. Ik was fan van hem.
Comment