Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Moderator Note: Topic om de dood van bekenden te rapporteren, herdenken, even over de persoon na te mijmeren, persoonlijke herinneringen op te halen...
PDW: Drie letters waren genoeg om te weten om wie het ging. Net nog bij de eersten om een LEIF kaart te krijgen en nu dit. Veel te vroeg....
Zoals in deze topic even aangehaald, zou ik graag het overlijden van bekende mensen iets meer samenbundelen.
Ik schrik zonet van het overlijden van (pdw) en ga dan ook die gelegenheid aangrijpen om een algemenere topic te starten.
Ik voeg hier meteen de topic, gestart door on4bam, aan toe... En omdat hij een vroegere TS was dan ik, staan de twee eerste posts bovenaan.
Alvast mijn deelneming.
Indertijd, bij het lezen van artikels in den humo, kreeg ik na een paar alinea's soms de zin om te gaan kijken wie het artikel geschreven had. Tuurlijk - pdw - big smile.
And Mama looked up with a tear in her eye and said
"Son, Papa was a rolling stone
Wherever he laid his hat was his home
And when he died all he left us was a loan"
"Papa was a rolling stone
Wherever he laid his hat was his home
And when he died all he left us was a loan"
Maybe the most famous goal in Belgian history. Erwin Vandenbergh scores against Argentina in the 62' minute. It was the opening match of the World Cup 1982 ...
Comment