Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ad astra

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Ad astra

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Charles Manson, seriemoordenaar, 83.
    Deed ie het wel zelf of was ie de inspirator ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • Re: Ad astra

      Chuck Mosley (al op 9 Nov. jl
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Ad astra

        Jana Novotna 49j ex-tennisspeelster.
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • Re: Ad astra

          David Cassidy, 67 (Partridge Family).
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • Re: Ad astra

            Beetje off-topic, maar het was eergisteren 20 jaar geleden dat Michael Hutchence overleed , wat meteen eigenlijk ook het einde van INXS inluidde, nouja, ze hebben nog ettellijke jaren met wisselende zangers gewerkt, echter zonder succes .
            Last edited by toerist; 24 november 2017, 18:42.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • Re: Ad astra

              Louis Verbeeck, 85. schrijver en bekend van de cursiefjes op de radio.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • Re: Ad astra

                Johnny Hallyday overleden.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Johnny adieu!

                  Zeker één van mijn grote jeugdidolen gezien ik tijdens mijn humaniorajaren nogal eens in frans sprekende kringen vertoefde, is gisteren van ons heengegaan.
                  Een meerderheid van mijn tijdgenoten uit Vlaanderen richtten zich meer naar de Angelsaksische kant, uiteraard het meest voor de hand liggend. Het was ook de tijd van de Beatles en de Stones, dus... Ook mijn favorieten, maar Johnny en enkele van zijn tijdgenoten hebben mij ook steeds achtervolgd.
                  Voor Franstalig België, met Belgische, Brusselse roots, en in het bijzonder voor de Fransen een waar monument in hun pop geschiedenis. Ook Ridder in de "Ordre de la Légion d'Honneur", een nationale held dus.
                  Dit programma heb ik gisteren life gevolgd. En wat dit met één van de beste/grootste Franse show-presentatoren, hechte vriend van Johnny Hallyday, kan doen :

                  Drucker presenteerde gisteravond de hommage op France 2, maar hield het niet droog bij het afscheid. Hallyday was een persoonlijke vriend van Drucker.


                  Moderator Note: Samengevoegd met de grote "Ad Astra" topic.
                  Last edited by LesC; 8 december 2017, 09:02.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • Re: Ad astra

                    Voor onze generatie, we zijn er mee opgegroeid, een heel bekende artiest. In Nederland zijn heel weinige onder de vijftig jaar oud die hem kennen.

                    Comment


                    • Re: Johnny adieu!

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Zeker één van mijn grote jeugdidolen gezien ik tijdens mijn humaniorajaren nogal eens in frans sprekende kringen vertoefde, is gisteren van ons heengegaan.
                      Een meerderheid van mijn tijdgenoten uit Vlaanderen richtten zich meer naar de Angelsaksische kant, uiteraard het meest voor de hand liggend. Het was ook de tijd van de Beatles en de Stones, dus... Ook mijn favorieten, maar Johnny en enkele van zijn tijdgenoten hebben mij ook steeds achtervolgd.
                      Voor Franstalig België, met Belgische, Brusselse roots, en in het bijzonder voor de Fransen een waar monument in hun pop geschiedenis. Ook Ridder in de "Ordre de la Légion d'Honneur", een nationale held dus.
                      Dit programma heb ik gisteren life gevolgd. En wat dit met één van de beste/grootste Franse show-presentatoren, hechte vriend van Johnny Hallyday, kan doen :

                      Drucker presenteerde gisteravond de hommage op France 2, maar hield het niet droog bij het afscheid. Hallyday was een persoonlijke vriend van Drucker.


                      Moderator Note: Samengevoegd met de grote "Ad Astra" topic.


                      Indrukwekkend!
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • Re: Ad astra

                        Al een paar dagen in de ban van de begrafenis en de herdenkingsprogramma's van dit fascinerend showbeest.
                        "Chapeau" .. Frankrijk heeft zijn held en staatslieveling op een waardige wijze vaarwel gezegd.
                        Een staatsman kan nooit zo'n massa fans achter zich scharen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • Re: Ad astra

                          Ditmaal geen persoon, maar een vermelding waard: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/12...gram-in-ons-l/
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • Re: Ad astra

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                            Ditmaal geen persoon, maar een vermelding waard: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/12...gram-in-ons-l/
                            Ik wou jullie toch nog een goed nieuw jaar wensen door middel van een telegram
                            Waar een wil is, is een weg
                            ---------------------------------

                            Comment


                            • Re: Ad astra

                              Deze is nog niet vermeld geweest , al gestorven op 9 juni . Van de BRT gevoerd wegens te gewelddadig
                              Als basis voor de batmobile diende deze auto .
                              Last edited by toerist; 14 december 2017, 10:59.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Ad astra

                                Marc Van Eeghem (57)
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                                Comment

                                Working...
                                X