Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wij staan altijd aan. Wij zijn betrokken bij de regio. Wij zijn daar waar het gebeurt. Sinds 1983 op de radio. Sinds 1997 op tv. Sinds 2000 online. Wij zijn Rijnmond. Wij zijn erbij!
De Amsterdamse fotograaf Cor Jaring is gisteravond op 77-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Het Parool. Jaring werd vooral bekend om zijn foto's van Amsterdamse havenarbeiders in de jaren vijftig en foto's van de Provobeweging in de jaren zestig.
Out of the night that covers me,
Black as the pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.
In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeonings of chance
My head is bloody, but unbowed.
Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds and shall find me unafraid.
It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.
RIP Madiba
De rest is moeilijk te voorspellen.
Toch denk ik niet dat er veel zal veranderen in welke richting dan ook
De "geest" van Mandela speelde toch nog een grote rol om het land bij elkaar te houden. Ik vrees dat bepaalde groepen nu van de gelegenheid gebruik gaan maken om chaos te scheppen.
Ik ben het wel eens met de volgende tweet:
The Onion @TheOnion
Nelson Mandela Becomes First Politician To Be Missed
De "geest" van Mandela speelde toch nog een grote rol om het land bij elkaar te houden. Ik vrees dat bepaalde groepen nu van de gelegenheid gebruik gaan maken om chaos te scheppen.
Ik ben het wel eens met de volgende tweet:
The Onion @TheOnion
Nelson Mandela Becomes First Politician To Be Missed
En dat is dan eens niet als satire bedoeld.
Moedige man alleszins.
Hoe houd je 27 jaar gevangenis vol.
Comment