Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ad astra
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Re: Ad astra
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtNiki Lauda (70)Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtEen legende, wat een leven.
Hij had tijdens zijn F1 tijd wel een minder kantje : hij weigerde ooit te stoppen tijdens een race na een ongeval omdat "ik word betaald om te rijden, niet om te stoppen". Gelukkig voor hem dacht James Hunt daar anders over toen hij Lauda uit zijn brandend wrak haalde (Hunt was dokter).
Maar ik vond zijn visie op zijn gehavend gezicht ook bepaald wel speciaal. Toen ze hem ooit vroegen waarom hij geen plastische chirurgie overwoog zei hij : "het probleem is voor degene die op mij moet kijken". Het blijven toch speciale kerels hoor, die F1mannen.
Comment
-
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
-
Dat laatste lied heb ik altijd speciaal gevonden. Hoeveel van 'wie van de drie' zouden er nog in leven zijn.?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Comment