Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
R.I.P. Richard Briers
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: R.I.P. Richard Briers
Wij (liefhebbers van Britse reeksen) zullen hem gedenken!
(naar aanleiding van dergelijke 'obits' op andere fora, vraag ik me -als Mod- af of het niet wenselijk zou zijn een "verzamel"topic te maken, niet noodzakelijk een stickie, bv met de titel: "Ad Astra")BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtWij (liefhebbers van Britse reeksen) zullen hem gedenken!
(naar aanleiding van dergelijke 'obits' op andere fora, vraag ik me -als Mod- af of het niet wenselijk zou zijn een "verzamel"topic te maken, niet noodzakelijk een stickie, bv met de titel: "Ad Astra")
Ik "heb" zo'n aantal Britse acteurs die al op leeftijd zijn maar nog fit lijken
Als daar iets moest aankomen dan zou ik me toch niet bijster goed voelen....
Klinkt naïef maar het is zo.
imho gaat het dus over onvervangbaar talent.
Natuurlijk telt het gehele plaatje ook: de schrijvers, het onderwerp en de acteurs natuurlijk.
Comment
-
... en de persoonlijke herinneringen, die de overlevende aan de overledene heeft.
Maar laat ons proberen om de volgende "beroemde dode" in een wat algemenere context te vieren. OK?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht... en de persoonlijke herinneringen, die de overlevende aan de overledene heeft.
Maar laat ons proberen om de volgende "beroemde dode" in een wat algemenere context te vieren. OK?
Lijkt me een goed idee.
Moderator Note: Ik ga deze topic sluiten en verwijzen naar: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ra-448410.htmlLast edited by LesC; 21 mei 2013, 11:03.
Comment
Comment