Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

antivirus software - gratis / betalend - McAfee / Norton ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: antivirus software - gratis / betalend - McAfee / Norton ?

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Soit, hier dus hetzelfde gezever als jou reacties op het winterbanden topic... Leert gij het dan nooit man?

Als IK zeg of schrijf dat mijn 23 jaar oude BMW nog steeds rijdt als nieuw dan doet ie dat ook, waarom zou ie dat niet doen volgens jou?
    Hij is beter dan perfect mechanisch onderhouden, steeds met OEM onderdelen en door een gediplomeerd BMW mechanicus.
    Omdat moderne auto's nieuwe technologieën hebben? je reinste BS in mijn ogen,
    door een ABS, airbag of parkeersensor te monteren gaat een auto niet beter rijden hoor.
    Ik moet zulke hoogstaande technologische prulletjes niet hebben in mijn wagen; hoe meer er aanwezig zijn des meer ervan kapot kan gaan of faalt en het plezier aan autorijden is helemaal verdwenen, je wordt immers gereden...

en BMW's die ze tegenwoordig produceren zijn inderdaad bijlange niet meer zoals ze pakweg 30 jaar geleden werden gemaakt, ze hebben meer prullaria aan boord en zijn iets ruimer geworden maar verder?

maar waarvan de boer geen...
    Wat heeft jullie verhaal met het onderwerp van doen: er bestaan geen virusscanners met winterbanden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Wat heeft jullie verhaal met het onderwerp van doen: er bestaan geen virusscanners met winterbanden.
      Voila Polleke, nu hoort ge het ook eens van een ander hé...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Voila Polleke, nu hoort ge het ook eens van een ander hé...
        Jij weet heel goed waar mijn vergelijking vandaag komt. Het is niet omdat een bedrijf ooit iets slechts gemaakt heeft, dat het bedrijf rommel blijft maken.

En iemand die stelt dat een auto met 360.000 km. even goed rijdt als nieuw die verkoopt bull****. Wagens zijn mechanische dingen, en die vertonen mechanische slijtage. Je mag dat ding perfect onderhouden. Ik weet in elk geval dat die Golfjes waar ik mee gereden heb, na 400.000 km. niet meer dezelfde waren, als de nieuwe versie. Maar uiteraard is een BMW zodanig goed dat die helemaal geen slijtage kan vertonen...

Die BMW's van nu zijn stukken sneller, veel stiller, stukken comfortabeler, en helaas een heel pak duurder. Dat ze minder rijplezier leveren zal wel kloppen, maar daar ben je in het huidige verkeer toch niets mee. En ABS, er airbags zorgen voor een veiliger wagen, maar dat is uiteraard helemaal niet nodig. Misschien eens rijden met een nieuw exemplaar, hé : dan kan je ook eens gereden worden...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Misschien eens rijden met een nieuw exemplaar, hé : dan kan je ook eens gereden worden...
          Onlangs nog gedaan, de week voor de Krokusvakantie op wintersportvakantie naar Oostenrijk; 1700km op en af met de E46 BMW van mijn ouders.
          En in september naar de Côte d'Azur, 2366km heen en weer met dezelfde wagen.

en toch rijdt mijn oude BMW nog steeds zo goed als toen ie fonkelnieuw was.
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Onlangs nog gedaan, de week voor de Krokusvakantie op wintersportvakantie naar Oostenrijk; 1700km op en af met de E46 BMW van mijn ouders.
            En in september naar de Côte d'Azur, 2366km heen en weer met dezelfde wagen.

en toch rijdt mijn oude BMW nog steeds zo goed als toen ie fonkelnieuw was.
            Yep : een e46 is inderdaad de nieuwste versie... We zijn 2013, hé, geen 1998.
            Groeten,

Polleke

Comment

Sinds wanneer is BMW een anti-virus programma ?
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Heb jij ooit al een virus op je pc gekregen omdat je met een BMW reed?

En als ge die PC in een BMW steekt, dan zal die PC nog nooit zo snel vooruit gegaan zijn.
                Dus ... BMW is goed voor je PC.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Nee een BMW dient hier alleen om een forum te bevuilen.
                  Wordt hier niet gemodereerd?

Comment

Aan jouw registratie te zien nog vrij jong hier hé...
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Eens kijken in welk forumonderdeel je zit...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Yep : een e46 is inderdaad de nieuwste versie... We zijn 2013, hé, geen 1998.
                        Correctie, mijn BMW dateert van 1989

en dat bedoel ik dus met het feit dat je er niks van lijkt te snappen hé; je blijft maar doordrammen om de meest (zelfs onnozele) minuscule details, nog nooit zo'n grote mierenneuker geweten als jij hoor...

trouwens, ga jij bepalen waarmee ik moet rijden? of wat ik met mijn leven doe? als ik ervoor kies om met een oude "vervuilende" BMW te rijden waarvan ik vindt dat ie beter rijdt dan sommige moderne wagens dan is dat mijn zaak,
                        niks of niemand hoeft daar ook maar één woord over te zeggen/schrijven of zich ermee te bemoeien.

en ondertussen doet KIS 2013 ongestoord zijn job zonder mijn PC te vertragen of slomer te maken.

Comment

...en ondertussen doet KIS 2013 ongestoord zijn job zonder mijn PC te vertragen of slomer te maken.
                          En toch bestaat er GEEN anti-virus die zijn werk doet ZONDER je PC te vertragen of slomer te maken.
                          Er zijn er die minder systeembelasting nodig hebben om hun werk te doen dan andere, dat wel.
                          Er zijn er even goed zwaar belastende die malware toch niet ontdekken of omgekeerd zijn er die je nauwelijks voelt maar op een intelligente manier toch malware opsporen.
                          En voor de rest bevestig je alle vooroordelen die ik al hoorde vertellen over BMW-rijders: naar het schijnt doen ze bijna allemaal arrogant en neerbuigend .
                          Maar dat laatste is natuurlijk een grapje.
                          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                          Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                            En voor de rest bevestig je alle vooroordelen die ik al hoorde vertellen over BMW-rijders: naar het schijnt doen ze bijna allemaal arrogant en neerbuigend .
                            Maar dat laatste is natuurlijk een grapje.
                            Best wel dat het om een grapje gaat; voor ik mijn huidige wagen kocht heb ik steeds met Ford modellen gereden; van een 1.1 Fiesta tot een Sierra Cosworth sedan.

en toch merk ik dat mijn PC beduidend sneller opstart, draait en afsluit met KIS dan toen er nog Norton opstond.

Comment

Correctie, mijn BMW dateert van 1989

en dat bedoel ik dus met het feit dat je er niks van lijkt te snappen hé; je blijft maar doordrammen om de meest (zelfs onnozele) minuscule details, nog nooit zo'n grote mierenneuker geweten als jij hoor...

trouwens, ga jij bepalen waarmee ik moet rijden? of wat ik met mijn leven doe? als ik ervoor kies om met een oude "vervuilende" BMW te rijden waarvan ik vindt dat ie beter rijdt dan sommige moderne wagens dan is dat mijn zaak,
                              niks of niemand hoeft daar ook maar één woord over te zeggen/schrijven of zich ermee te bemoeien.

en ondertussen doet KIS 2013 ongestoord zijn job zonder mijn PC te vertragen of slomer te maken.
                              Die 98 gaat over die BMW van je ouders : Een wagen die nu al lang niet meer verkocht wordt (we zijn 2 generaties verder), dat is geen "nieuwe" auto... Er zijn echt wel grote verschillen tussen de huidige wagens, en karren die al 8 jaar zelfs niet meer verkocht worden...
                              En blijkbaar begrijp jij echt niet waarom ik over die BMW begon : Je gezever over Norton antivirus begon zodanig belachelijk te worden, dat een afleidingske op dat moment helemaal geen kwaad kon.
                              Groeten,

Polleke

Comment

edith zegt; oorspronkelijk bericht verwijderd, 't is mij het sop over de kolen niet waard om met het soort mensen als Polleke nog verder in discussie te treden...
                                Last edited by kirsten_dl; 25 februari 2013, 20:38.

Comment

Working...
                                X