Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Kan Opgegeven Module Niet Vinden" tijdens installatie van een programmaatje.. help!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "Kan Opgegeven Module Niet Vinden" tijdens installatie van een programmaatje.. he

Uiteraard is dat meest gebruikte tekstverwerker, maar de combinatie om vector graphics te gaan doen met iets wat daar eigenlijk niet helemaal voor gemaakt is lijkt me gewoon een beetje vreemd. In snap het voordeel wel in die zin dat, in principe iedereen het kan openen, alhoewel je wat meer kans hebt met een pdf dan.
    Een vector graphic in een Word document is alleen maar interessant als de lezer ervan gaat beginnen zoomen en dergelijke. De vraag is of hij dat wil, waarmee ik wil zeggen dat je in Word geen controle hebt over de uiteindelijke rendering die je correspondent zal zien. Een view in bmp formaat of iets dergelijks, met een link naar de vector file lijkt me eenvoudiger voor jezelf.
    Als het echt niet anders kan ga je moeten wachten op een patch van de ontwikkelaar of iets anders zoeken. Downgraden naar 32-bit misschien?

Het probleem met die oude software is dat die probeert in de klassieke registry keys en systeem paden te schrijven, als er niet gecheckt wordt voor 32/64 bit.

Comment

Re: "Kan Opgegeven Module Niet Vinden" tijdens installatie van een programmaatje.. he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Ondersteund op Windows 2000, Windows XP. Heel fijn. Staat in de foutmelding niet aangegeven welke module ontbreekt?

Anders wordt het zoeken. http://www.dependencywalker.com/

Jan
        In 10 minuten weet je meer: http://blogs.technet.com/b/askperf/a...cy-walker.aspx

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Uiteraard is dat meest gebruikte tekstverwerker, maar de combinatie om vector graphics te gaan doen met iets wat daar eigenlijk niet helemaal voor gemaakt is lijkt me gewoon een beetje vreemd. In snap het voordeel wel in die zin dat, in principe iedereen het kan openen, alhoewel je wat meer kans hebt met een pdf dan.
          Een vector graphic in een Word document is alleen maar interessant als de lezer ervan gaat beginnen zoomen en dergelijke. De vraag is of hij dat wil, waarmee ik wil zeggen dat je in Word geen controle hebt over de uiteindelijke rendering die je correspondent zal zien. Een view in bmp formaat of iets dergelijks, met een link naar de vector file lijkt me eenvoudiger voor jezelf.
          Als het echt niet anders kan ga je moeten wachten op een patch van de ontwikkelaar of iets anders zoeken. Downgraden naar 32-bit misschien?

Het probleem met die oude software is dat die probeert in de klassieke registry keys en systeem paden te schrijven, als er niet gecheckt wordt voor 32/64 bit.
          Een handleiding wordt normaal verstrekt als PDF, dus persoonlijk zou ik gewoon klassieke JPG's gebruiken om de handleiding te maken. Autocad kan die jpg's trouwens zelf aanmaken...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Nee, dit is geen probleem. De x86 emulator (WOW64), standaard onderdeel van 64-bit Windows, vangt dit op in zijn Registry en File System Redirector.

Jan

Comment

Working...
            X