Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

redcoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• redcoon

iemand ervaring met het bestellen van fototoestellen bij
    deze site

mijn toestel is vandaag op het beton gevallen met gevolg dat ik er geen adaptor ring voor de voorzet lens meer op kan zetten deze is gedeeltelijk afgebroken en staat scheef
    voor de rest maakt het toestel wel nog foto's
    maar kan er geen macro meer mee maken omdat de lens dan vast komt te zitten
    wil bij het zelfde toestel blijven omdat er door de aanschaf van de opvolger van de panasonic FZ 150 de FZ 200 batterijen en dergelijke opnieuw moeten worden aangeschaft en die zijn redelijk duur waar ik geen zin in heb was en ben nog steeds zeer te vrede van het huidige toestel
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Re: redcoon

Eerste keer heeft mijn zoon daar een fototoestel bestelt was direct leverbaar volgens site , plots waren de drie groene bolletjes verdwenen en kregen we bericht dat we 3 weken moesten wachten .Heeft toen de bestelling afgezegd en een tijd later zijn geld terug gekregen .
    Tweede keer , eerst telefonisch gecheckt of het artikel voorradig was , wat wel het geval was dan bestelt en is op 2 dagen keurig geleverd , dit ging om een monitor van Dell de Ultra Sharp u2711
    Zo een keer niet zo goed en tweede keer wel ,maar best toch eens bellen of mailen naar Redcoon , hoop dat ge er iets aan hebt

groetjes

Comment

Ik heb er al dikwijls besteld, tot een afwasser toe.
      Loopt altijd prima, en hun prijzen zijn meestal bij de laagste.

Comment

Al enkele keren iets gekocht en altijd keurig verlopen.
        I love my D500

Comment

Eén keer een fototoestel besteld (de toen fonkelnieuwe Canon EOS450D). De site gaf aan dat het toestel in voorraad was, maar na de bestelling afgerond te hebben zou ik meer dan een maand moeten wachten! Na een verzoek om mijn geld terug te storten hebben ze dit keurig gedaan en heb ik de camera in een andere winkel gekocht...
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

allen bedankt voor jullie respons
            lijkt me een goede site te zijn
            maar an ik hier lees hoe het 2 x voor het bestellen van een fototoestel gaat,
            heb vandaag mijn nieuwe FZ 150 besteld maar wel via konijnenberg hoop het volgende week hier te hebben
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
            X