Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auf Wiedersehen ARD und ZDF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Auf Wiedersehen ARD und ZDF

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wat is UB?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

dat meent ge niet?!!! en waar moet ik dan mijn favoriete wintersportprogramma's volgen? en mijn favoriete shows enzo?

pffff... alvast bedankt Belgacom!
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        dat meent ge niet?!!! en waar moet ik dan mijn favoriete wintersportprogramma's volgen? en mijn favoriete shows enzo?

Voor die enkelen die daan "den Duits" kijken is een €1.000.000 wel een smak geld hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Voor die enkelen die daan "den Duits" kijken is een €1.000.000 wel een smak geld hé.
          Mij een zorg... als je weet hoeveel Belgacom jaarlijks verdiend aan haar cliënteel dan is 1.000.000 maar een peulschil.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

????? niet alles gelezen?
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Ik vind niks op die UB.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Post #14

Comment

Comment

Ook hier niet?
                    bye, Maurice
                    Nikon D7500

Comment

Ook hier niet?
                      Maurice, jouw zin intrigeerde me:
                      "BTW, BGC heeft de melding dat ARD/ZDF verdwijnen weer verwijderd. "den duits" zou dus blijven."

Let op
                      ARD en ZDF worden voorlopig nog uitgezonden door Telenet.

Belgacom heeft de WDR nooit uitgezonden wel ARD en ZDF maar die zouden dus nu ook verdwijnen.

Een reden is de hoge vergoeding die moet betaald worden aan die Duitse zenders.
                      imho is die één miljoen euro die ze vragen overdreven.

Nog een interessante maar ook eigenaardige quote van een betrouwbare bron:
                      "Telenet heeft de Vlaamse Regering al jaren de boodschap gegeven, waarmee ze akkoord zijn,
                      dat daar iets aan moest gebeuren, om op die manier de mogelijkheid te hebben om de Vlaamse zenders meer te kunnen betalen".

Wat kan je hieruit afleiden.
                      Telenet bleef die hoge vergoedingen maar betalen.
                      Het is vrij normaal dan, dat Vlaamse zenders gaan protesteren die minder konden incasseren. Maar eigenlijk is dit een zaak van Telenet: ze betalen voor die Duitse zenders of ze betalen ze niet meer.
                      Telenet heeft in het verleden dus al gevraagd aan de Vlaamse Regering om over de brug te komen (met extra centen).
                      Dat zal wel niet gelukt zijn Ik denk ook dat je wat te horen zou krijgen vanuit de "gemeenschap"
                      Dus WDR wordt niet meer aangeboden.
                      Belgacom had geen "WDR-probleem", nooit gehad dus maar ze schrappen ARD en ZDF.
                      Wellicht ook omwille van vergoedingen en wellicht omdat ze te weinig kijkers binnen halen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ze zouden beter die franstalige HD zenders verwijderen van de Vlaamse kabel, dan hebben ze meer plaats voor Nederlandse zenders.
                        Want die zullen daar toch ook niet gratis staan hé.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                          Ze zouden beter die franstalige HD zenders verwijderen van de Vlaamse kabel, dan hebben ze meer plaats voor Nederlandse zenders.
                          Want die zullen daar toch ook niet gratis staan hé.
                          Die van Frankrijk Cois?
                          Of bedoel je echt RTBF en co?

Ik kijk er zelden naar.
                          Interesseert me ook weinig.
                          Maar ja zo zullen er ook mensen zijn die hetzelfde beweren over die Duitse zenders
                          En toch niet vergeten dat we in België ook een Duitstalige gemeenschappen hebben.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Maurice, jouw zin intrigeerde me:
                            "BTW, BGC heeft de melding dat ARD/ZDF verdwijnen weer verwijderd. "den duits" zou dus blijven."

Let op
                            ARD en ZDF worden voorlopig nog uitgezonden door Telenet.
                            Heb ik niet beweerd.

Belgacom heeft de WDR nooit uitgezonden wel ARD en ZDF maar die zouden dus nu ook verdwijnen.
                            WDR is hier nog niet ter sprake gekomen... Zelf kijk ik nooit naar de Duitse zenders, ik mis ze dan ook niet. Ik ben wel "pissed" dat BBC verdwenen is van de analoge kabel.

Telenet heeft in het verleden dus al gevraagd aan de Vlaamse Regering om over de brug te komen (met extra centen).
                            Dat zal wel niet gelukt zijn Ik denk ook dat je wat te horen zou krijgen vanuit de "gemeenschap"
                            TN is een privéfirma en maakt winst (vraag maar aan de aandeelhouders) ze hebben dus niets te vragen....

Dus WDR wordt niet meer aangeboden.
                            Belgacom had geen "WDR-probleem", nooit gehad dus maar ze schrappen ARD en ZDF.
                            Ok, nogmaals.... wat ik postte was een quote van UB waarin iemand die contact had gehad met BGC zei dat BGC ARD en ZDF NIET ging schrappen en dat de aankondiging dat ze dat wel gingen doen van hun website hebben gehaald.
                            Met andere woorden "den duits" blijft bij BGC en zoals het er nu uitziet verdwijnt hij bij TN.
                            bye, Maurice
                            Nikon D7500

Comment

Die van Frankrijk Cois?
                              Of bedoel je echt RTBF en co?
                              Allemaal..........ge zou feitelijk moeten kunnen kiezen tussen verschillende paketten, maar dan volgens de taal.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

Comment

Als alles enkel om vraag en aanbod zou draaien in deze wereld, zouden er enkel bussen en treinen tussen grote steden rijden, en enkel op het spitsuur. Er bestaat ook nog zoiets als openbare dienstverlening.
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                                X