Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wordt het geen tijd...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wordt het geen tijd...

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Meestal begint het als iemand het lef heeft om het woord Mac uit te spreken...
    Dan bannen we Mac gewoon van het forum.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      en winterbanden
      en nikon
      en.... leden... want die liggen aan de bron
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik ben al weg ...

Comment

De beste oplossing is dergelijke topics niet lezen... zoals je zegt, je weet hoe het gaat eindigen.
          Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            De beste oplossing is dergelijke topics niet lezen... zoals je zegt, je weet hoe het gaat eindigen.
            Maar ik leer graag bij...

Nu weer in het piramide's gedoe...
            is er heel wat nieuws voor mij... dingen die ik dan begin te lezen...
            en dan komen daar weer commentaren waar mensen belachelijk gemaakt moet worden...

Dan zou ik interessante dingen links moeten laten liggen omdat sommigen een nood hebben tot lastige reacties?

Ik weet dat je mensen op negeerlijst kan zetten, maar ook dat doe ik niet graag...
            omdat zelfs mensen die ik meestal zou willen negeren soms heel nuttige commentaren geven...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              Bwah, is interessant om mensen te leren kennen
              En als je die achteraf in irl kan ontmoeten maakt het geheel nog interessanter.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Maar ik leer graag bij...

Nu weer in het piramide's gedoe...
                is er heel wat nieuws voor mij... dingen die ik dan begin te lezen...
                en dan komen daar weer commentaren waar mensen belachelijk gemaakt moet worden...

Dan zou ik interessante dingen links moeten laten liggen omdat sommigen een nood hebben tot lastige reacties?

Ik weet dat je mensen op negeerlijst kan zetten, maar ook dat doe ik niet graag...
                omdat zelfs mensen die ik meestal zou willen negeren soms heel nuttige commentaren geven...
                Ik heb niet gezegd dat je alle topics links moet laten liggen... maar wel diegenen waarvan je weet hoe het gaat aflopen. En in de echt interessante topics volstaat het inderdaad om niet te reageren op de 'trolcomments'... al kan dat soms wel plezant zijn
                Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Bwah, is interessant om mensen te leren kennen
                  En als je die achteraf in irl kan ontmoeten maakt het geheel nog interessanter.
                  Daarom toch niet in Ierland!?
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ligt Hasselt niet in Ierland?
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      'k Ga me hier niet te veel in mengen maar wil wel opmerken dat, negeren soms inderdaad de beste oplossing is, als je erop in
                      gaat krijgen die trollekes wat ze willen he, aandacht! Pas op, 't is moeilijk...
                      En wederzijds respect, dat kent men niet meer te goed den dag van vandaag.
                      Het probleem is dat die topics gestart worden omdat mensen raad vragen. De ergste topics zijn die waarin de TS zegt: "Ik wil zeker dat niet". 3 comments later wordt er dan toch dit voorgesteld om deze of gene reden. Dan is het hek van de dam.

Ik heb een voorkeur/mening, maar voor mij is alles een optie, zelfs linux want dat is toch -echt- wel beter

Eigenlijk kan je de keuze van het OS vrij eenvoudig bepalen, en dus ook de hardware.

1. blijf bij wat je gewoon bent
                      2. heb je vaak problemen, ben je nieuwsgierig of moet je iets gebruiken wat op je huidig systeem niet draait? verander dan
                      3. freak? gebruik de twee/drie langs elkaar

Als je die keuze gemaakt heb kan je nog advies komen vragen over de hardware, draagbaar vs niet-draagbaar, scherm, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ligt Hasselt niet in Ierland?
                        Voorlopig niet, maar we hebben toch al twee Ierse pubs hier.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                        X