Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De beste oplossing is dergelijke topics niet lezen... zoals je zegt, je weet hoe het gaat eindigen.
Maar ik leer graag bij...
Nu weer in het piramide's gedoe...
is er heel wat nieuws voor mij... dingen die ik dan begin te lezen...
en dan komen daar weer commentaren waar mensen belachelijk gemaakt moet worden...
Dan zou ik interessante dingen links moeten laten liggen omdat sommigen een nood hebben tot lastige reacties?
Ik weet dat je mensen op negeerlijst kan zetten, maar ook dat doe ik niet graag...
omdat zelfs mensen die ik meestal zou willen negeren soms heel nuttige commentaren geven...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Nu weer in het piramide's gedoe...
is er heel wat nieuws voor mij... dingen die ik dan begin te lezen...
en dan komen daar weer commentaren waar mensen belachelijk gemaakt moet worden...
Dan zou ik interessante dingen links moeten laten liggen omdat sommigen een nood hebben tot lastige reacties?
Ik weet dat je mensen op negeerlijst kan zetten, maar ook dat doe ik niet graag...
omdat zelfs mensen die ik meestal zou willen negeren soms heel nuttige commentaren geven...
Ik heb niet gezegd dat je alle topics links moet laten liggen... maar wel diegenen waarvan je weet hoe het gaat aflopen. En in de echt interessante topics volstaat het inderdaad om niet te reageren op de 'trolcomments'... al kan dat soms wel plezant zijn
'k Ga me hier niet te veel in mengen maar wil wel opmerken dat, negeren soms inderdaad de beste oplossing is, als je erop in
gaat krijgen die trollekes wat ze willen he, aandacht! Pas op, 't is moeilijk...
En wederzijds respect, dat kent men niet meer te goed den dag van vandaag.
Het probleem is dat die topics gestart worden omdat mensen raad vragen. De ergste topics zijn die waarin de TS zegt: "Ik wil zeker dat niet". 3 comments later wordt er dan toch dit voorgesteld om deze of gene reden. Dan is het hek van de dam.
Ik heb een voorkeur/mening, maar voor mij is alles een optie, zelfs linux want dat is toch -echt- wel beter
Eigenlijk kan je de keuze van het OS vrij eenvoudig bepalen, en dus ook de hardware.
1. blijf bij wat je gewoon bent
2. heb je vaak problemen, ben je nieuwsgierig of moet je iets gebruiken wat op je huidig systeem niet draait? verander dan
3. freak? gebruik de twee/drie langs elkaar
Als je die keuze gemaakt heb kan je nog advies komen vragen over de hardware, draagbaar vs niet-draagbaar, scherm, ...
Comment