om de "nieuwe-computer"-topics langzaam aan te bannen?
Ik weet niet of ik dit topic mag starten,
't is zeker geen kritiek naar BD of moderatoren toe.
Maar telkens iemand iets vraagt over een nieuwe computer,
dan duurt het 2-3blz voor er (met de woorden van Red Falcon) een oorlog uitbreekt...
Meestal begint het als iemand het lef heeft om het woord Mac uit te spreken...
Dan wordt er plots door sommigen zonder enige vorm van respect in het rond geknuppeld.
Langzaam aan wordt het een zeer ongemakkelijke situatie...
De gemiddelde persoon die hier assistentie vraagt, vraagt dit voor eigen gebruik...
Maar dat kan niet bommen, gewoon bashen om te bashen en liefst zoveel mogelijk beledigen...
Je moet opletten wat je zegt, want je wordt denigrerend als fanboy afgeschilderd en in elk topic gevolgd om te kijken of er toch geen strijd kan gestart worden...
't is een spijtige zaak dat we die richting uit gaan....
Ik weet niet of ik dit topic mag starten,
't is zeker geen kritiek naar BD of moderatoren toe.
Maar telkens iemand iets vraagt over een nieuwe computer,
dan duurt het 2-3blz voor er (met de woorden van Red Falcon) een oorlog uitbreekt...
Meestal begint het als iemand het lef heeft om het woord Mac uit te spreken...
Dan wordt er plots door sommigen zonder enige vorm van respect in het rond geknuppeld.
Langzaam aan wordt het een zeer ongemakkelijke situatie...
De gemiddelde persoon die hier assistentie vraagt, vraagt dit voor eigen gebruik...
Maar dat kan niet bommen, gewoon bashen om te bashen en liefst zoveel mogelijk beledigen...
Je moet opletten wat je zegt, want je wordt denigrerend als fanboy afgeschilderd en in elk topic gevolgd om te kijken of er toch geen strijd kan gestart worden...
't is een spijtige zaak dat we die richting uit gaan....
Comment