Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melkco leather case

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Melkco leather case

Dag iedereen,

Ik heb sinds een 2 weken ongeveer een samsung galaxy s3, nu met een hoesje van samsung zelf, waar de achterkant ervan vervangen wordt door 1tje met een flapje om het scherm te beschermen. Dit is wel mooi enzo, maar qua bescherming doet ie het toch niet zo goed. Dus ik zou een tweede hoesje willen kopen.
    Voor mijn vorige gsm had ik via coolblue zo'n melkco leather case zwart (Klik)
    Qua bescherming was dit echt optimaal, en past perfect. Het maakt enkel de gsm een stukje dikker.

Nu wou ik een soortgelijk hoesje voor mijn galaxy.. En kwam dan uit op dezelfde als mijn vorige, maar de bruine (Klik)

Het zou moeten lukken dat iemand die deze post leest, ook dit hoesje zou hebben voor zijn/haar gsm.

Mijn vraag hierover is het volgende: Is dat hoesje eigenlijk hetzelfde als het zwarte, maar in het bruin? Of is het helemaal niet zo geribbeld? Op foto lijkt het zo stoffig te zijn, zacht.. Wat ik liever heb. Hopelijk snappen jullie het een beetje.

Ik heb heel het internet al afgezocht en ik vind er niks over... Lijkt misschien een stomme vraag, maar het zou me wel een stukje verder helpen.

Voor Iphone is er hetzelfde hoesje, en daar lijkt het hetzelfde: zacht, niet geribbeld... Klik

Hopelijk heeft iemand hier een melkco case in het bruin, zoals hetgeen ik hier toon
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08
Working...
X